Imperiální Garda na GTTT 2015

Hold the line!
Rok se z rokem sešel a čas se pořádně ožrat předvést na týmovém turnaji opět nastal! A stejně jako loni, mi Dejv zablokoval hlavní armádu a musel jsem improvizovat (a nakoupit nový plastový bordel).

Stejně jako loni jsem tedy vytáhl Gardu, tentokrát však "čistou" bez maríny jen jako gunline ohromné masy těl. Aneb unudíme soupeře ve třetím kole a uhrajeme tak každé kolo alespoň remízu.

PLAYER 1: Štěpán "Potan" Jura
CAD DETACHMENT: Imperial Guard
INQUISITIONAL DETACHMENT
FORTIFICATION DETACHMENT

CAD DETACHMENT:
HQ 1: Company Command Squad (60 pts), Master of Ordnance (20), Mortar (5), Regimental Standard (15) [100] [Warlord]
No Force Org Slot 1: Ministorum Priest [25]
No Force Org Slot 2: Commissar [25]

Elites 1: Militarum Tempestus Platoon (70 pts) [180]
Militarum Tempestus Scions 1 (70 pts), 2x Meltagun (2x10pts) [90]
Militarum Tempestus Scions 2 (70 pts), 2x Meltagun (2x10pts) [90]

Troops 1: Infantry Platoon (130 pts) [781]
Platoon Command Squad (30pts), Mortar (5pts) [35]
Heavy Weapons Squad 1 (45 pts), 3x Lascannon (3x20) [105]
Heavy Weapons Squad 2 (45 pts), 3x Lascannon (3x20) [105]
Heavy Weapons Squad 3 (45 pts), 3x Missile Launcher (3x15) [90]
Conscripts (60+20*3pts) [120]
Infantry Squad 1 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5), Sergeant with Meltabombs (5) [70]
Infantry Squad 2 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 3 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 4 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 5 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Troops 2: Veterans (60pts), Forward Sentries (10), 3x Sniper Rifle (3*2), Heavy Bolter (10pts) [86]
Troops 3: Veterans (60pts), Grenadiers (15pts), 3x Plasma Gun (3*15), Sergeant with Boltgun (1)[121]

Heavy Support 1: Basilisk Battery, Heavy Flamer [125]
Heavy Support 2: Basilisk Battery, Heavy Flamer [125]
Heavy Support 3: Wyvern Battery, Heavy Flamer [65]

Astra Militarum Total: [1632]

INQUISITIONAL DETACHMENT
HQ 1: Ordo Malleus Inquisitor (25pts), Terminator Armour (40), Psycannon (15) [80]
HQ 2: Ordo Xenos Inquisitor (25pts), Force Sword, Power Armour (8), Psyker ML1 (30), Rad Grenades (15), 3x Servo Skulls (3*3) [87]
Inquisition Total: [167]

FORTIFICATION DETACHMENT
Fortification 1: Aegis Defense Line [50]
Fortifications Total: [50]
ARMY TOTAL [1849]

Tedy opravdu moc, moc, moc panáčků. Hotl na týmový blitkoturnaj to chce vzít něco pořádného. Ovšem, aby mi nikdo nemohl nadávat do kombaře jsem list vybavil pár funky věcmi - stormtroopeři s TDA inkvizitorem, veteráni, Basilišci místo Wywern... a hlavně jsem snad jediný blobgardsita na GTTT bez Knechta ::D

Moc panáčků však znamenalo nutnost dolepit cca 60 gardistů. A jelikož nebyl pořádně čas, tak jsem to všechno udělal dneska - trvalo to asi 8-9 hodin v kuse usilovné práce... A pořezal jsem se dokonce jen dvakrát! ::D

Takhle vypadala půlka armády ještě ráno...
Nabarvit to už sílu nemám, počasí nepřeje ani stříknutí základovkou, takže holt budu mít na GTTT ošklivou z půlky nabarvenou armádu. Nějak se s tím budu muset smířit.

 Přiznám se, že jsem docela zklamán množstvím modelů po vyskládání. Čekal jsem to krapet epičtější a "nějak víc". ::D

... a takhle teď.




K mému překvapení jsem to všechno nacpal do JEDNOHO velkého GW kufru. Trochu jsem se obával, že potáhnu dva kufry. I když jsem teda trochu začítoval a chudáky conscripty hodil do pytlíku... Vzhledem k tomu, že nejsou ani stříklý základovkou se jim snad nemůžu nic stát ::D

Lock and load!

Tak uvidíme, jak si o víkendu povedou. Ten list jsem totiž nehrál ani jednou. ANI JEDNOU. A bude to poprvé, co budu hrát conscripty. A munistorum priesta. A Aegisku... Obecně jsem "novou" Gardu hrál zatím jen 4x (miniturnaj a apo). Bude to zajímavé.

Comments