Příhody retarda Neala - Díl 6. Nickchael Raptoretardson


Nové pondělí a nové příhody retarda Neala pro těch věrných třicet čtenářů, které Neal zajímá. ::D Dnešní příběh je takový prequelový. Vezme nás mezi události dílů čtyři a pět.


> Pořád v šesté třídě.
> Do konce roku zbýval tak týden.
> Neal teď poslední dobou nedělal žádné problémy, protože jsem ho nechávali s náma sedět na obědě a tím pádem se kolem něj už nepotuloval James.
> Naše třídní učitelka díky tomu dostala nápad, abychom uspořádali ples na oslavu konce školního roku společně s retardy.
> Nevěděla, co tím všechno způsobila.
> Oslava měla být tři dny před koncem roku a tématicky sladěná do osmdesátek.
> V den konání jsem si nechal jenom napomádovat vlasy  a vytáhl bílý tričko. Jsem holt neoriginální líný prase.
> Naše třída zajistila skoro všechno - jídlo, pití, sladkosti, muziku.
> Spokojeně kecám s kamarády a čekáme, až přijdou retardi.
> Retardi přijdou hlavním stupem do tělocvičny, kde se ples koná.
> Většina z nich vypadá... no, retardovaně.
> Neal je převlečený za Michaela Jacksona. Vypadá vcelku kulervoucky.
> Když projde kolem nás, tak jej pozdravíme.
> "HojPile."
> Neal vypadá dneska nějaký jiný, nabytý energií.
> Vypadne z něj, že si dnes nevzal uklidňující léky.
> Dnešní Neal = časovaná bomba raptoretardovanosti.
> Přijde k nám James a už z dálky z něj čiří špatné úmysly.
> "Jek ťo jde buznobráši?"
> Neal se na něj podívá pohledem, který jsem dřív neviděl.
> "Tso je s Nylem?"
> Neal upustí svoji sodu na zem.
> Akurva.jpg
> Neal se otočí a jde pryč.
> Počkat, cože?!?
> James za ním křičí: "Jdš ze vybrčt bzno!?"
> Neal odkráčí pryč za oponu, takže nikdo nevíme co dělá.
> Za minutu později se Neal objeví na pódiu, které jsme pro oslavu postavili.
> Je kompletně nahý, včetně spodků. Jediné co má, je jedna Jacksonova rukavička.
> Spustí svůj raptoretardí skřek.
> Retardi začnou šílet.
> Tlostoretardka z prvního dílu převrhne repráky.
> Ty teď pořád ve smyčce hrajou "Děti se chtějí jen bav-", "Děti se chtějí jen bav-", "Děti se chtějí jen bav-".
> Nikde není žádný vychovatel, aby retardy uklidnil.
> Neal seskočí z pódia a charguje Jamese.
> James je přimáčklý k zemi Nealovým nahým tělem.
> "Zlez změ bzno!"
> Neal začne svůj malý penis třít Jamesovi o tvář a hrudník.
> Skřek ustal.
> "Kto je tď bzna Džejmsy?"
> Pohled na místo zkázy byl úžasný.
> Po celé tělocvičně běhají ječící a brečící retardi. Když skřek přestal, konečně mohli začít přemýšlet a vybíhají ven.
> Jediný kdo v tělocvičně zůstal jsem já, učitelka a moji kamarádi, kteří pozorují Neala jak bičuje Jamesův obličej svým penisem.
> Neal se zvedne z Jamese. Svůj úkol splnil.
> Začne se znovu oblékat.
> Když s tím skončí, konečně se objeví retardí opatrovníci.
> Trochu pozdě.
> Učitelka jim převypráví co se stalo a začnou odvádět Neala a Jamese pryč.
> Neal ke mně ještě přiběhne a bez nějakého hlubšího důvodu mi dá do ruky čtvrťák.
> Když jej odvádějí pryč, opět vypadá velmi tiše a vyrovnaně. Nealovi je to vše jedno, vždy bylo a vždy bude.
> Při východu z tělocvičny mi Neal zamává. "ZaťmPile."
> Zamávám mu nazpět a je to naposled, co jej na téměř rok vidím. "Zatím Neale."
> Ten čtvrťák mám dodnes.
Ale nezoufejte z konce. Jak už víme z Bleskurychlého raptoretarda, Neal se příští pondělí zase objeví!

Comments