W40k kompetetivní týmový turnaj trojic v OD 12.- 13.9.2015


O víkendu se v OD konalo takové "mini-GTTT" - kompetetivní turnaj šesti tříčlenných týmů.

Seznam přihlášených:
1. Tým: Losers from WHFB + traged: Janek, Ampy, xberny
2. Tým: Tripple pussy: Mouka22, Smejky, SLAAVA
3. Tým: SS a mladoch: Potan, Wolverinex, Torapu
4. Tým: Banda květáků: Asghar, Archielus, Květák
5. Tým: TEAM ØJÊBË: Jindřich "UZMN"Čadík, Jiří "Grigorij" Tesner, Vojtech "Chaindler" Straka
6. Tým: Ostrava: vaclav2, daranil, mcbaf 

Naše listy nebyly tak tvrdé jak ostatních, ale snažili jsme se. I když my Katcher na poslední chvíli odřekl místo v týmu a bylo třeba velmi rychle improvizovat. ::D Wolverin měl deathstarové BA, Torapu scatter Eldary s venom DE a já Gardu.
Detachment 1 - Astra Milit- Imperial Guard CAD  
No Force Org Slot1: Ministorum Priest [25 pts]
No Force Org Slot2: Commissar (25), Power Weapon (15) [40 pts]
No Force Org Slot3: Primaris Psyker [50 pts]  
HQ1: Company Command Squad (60), Master of Ordance (20), Mortar (5), Regimental Standart (15) [100 pts] - Warlord  
Troops 1: Infantry Platoon (130 pts) [780]
Platoon Command Squad (30pts), Mortar (5pts) [35]
Heavy Weapons Squad 1 (45 pts), 3x Lascannon (3x20) [105]
Heavy Weapons Squad 2 (45 pts), 3x Lascannon (3x20) [105]
Heavy Weapons Squad 3 (45 pts), 3x Missile Launcher (3x15) [90]
Conscripts (60+20*3pts) [120]
Infantry Squad 1 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 2 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 3 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 4 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Infantry Squad 5 (50 pts), Autocannon (10), Grenade Launcher (5) [65]
Troops 2: Veterans (60pts), Forward Sentries (10), 3x Sniper Rifle (3*2), Heavy Bolter (10pts) [86]
Troops 3: Veterans (60pts), Grenadiers (15pts), 3x Plasma Gun (3*15), Sergeant with Boltgun (1) [121]  
Heavy Support 1: Basilisk Battery (125), Heavy Flamer,  Cammo Neting (15) [140]
Heavy Support 2: Manticore (170), Heavy Bolter,  Cammo Neting (15) [185]
Heavy Support 3: Wyvern Battery (65), Heavy Flamer,  Cammo Neting (15) [80]  
Fortification 1: Aegis Defense Line [50]  
Astra Militarum Total: [1657pts]  
Detachment 2: Inquisitorial Detachment  
HQ1: Ordo Xenos Inquisitor (25pts), Force Sword, Power Armour (8), Psyker ML1 (30), Rad Grenades (15), Digital Weapons (5), 3x Servo Skulls (3*3) [92]  
Inquisition Total: [92]  
Army Total: [1749 pts] 


1. Hra -  Banda květáků
Eternal War: Crusade 4 objectives (3 VP each)
Maelstrom:  Cleanse and Control
Deployment:  Dawn of War

Na první hru dostáváme Květáky a já bohužel i jejich kapitána, který má marináckou dvojitou deathstaru - jednou s batůžky a jednou na motorkách.


Oboje se rozhodne postavit na moje levé křídlo a rozběhne se kupředu. Ještě mi parchant ukradne iniciativu, což mi lehce zkazí náladu. ::D Já stojím a střílím, on běží dopředu, dobíhá a masakruje.


Když pak dojde řada na blob tak se jeho charakteři v něm zaseknou na zbytek hry, kdy probíhá nudný combat. Bohužel Asghar umí házet 2+ a tak mu na konci hry neumřel ani jeden charakter, i když snad všech šest šlo dolů na jeden wound.


Co mi zkazilo náladu byl ale jeho landspeeder, který si v posledním kole sedl na objectiv a i když na něm dostal sedm penetrací, všechny je ujinkoval -.-

Zmrdspeeder.
Asghar nahrál 22 VP, já jen 11 -> Do tabulky 16:4 pro něj. Takže konečné skóre: Wolverine x Květák 0:20, Torapu x Archillus 20:0, Potan x Asghar 4:16. Dohromady tedy 24:36.

2. Hra - Losers from WHFB + Traged
Eternal War: Big Guns Never Tire 5 Objectives (3 VP each)
Maelstrom:  Spoils of War
Deployment:  Vanguard Strike

Téhle hry jsme se docela bály, protože jsem považovali Fantaskáře za favority turnaje a nějak jsme neměli ani moc šancí na dobré match-upy. Já nafasoval Ampyho Necrony založený na gardě s Oricanem a destroyerech a říkal si, že to nemám jak ustřílet. Naštěstí mi Ampy vyšel vstříc. Hned deployem, kdy určil úhlopříčku tak, že v půlce stolu byl obrovský LoS block.


Hru docela v úvodu rozhodla moje Manticora, která si nahodila 3 placky (v celém turnaji snad jen v této hře) a nasázela Oricanovi 17 woundů, které chudák neustál. Další placky a gardistická střelba roznášela po bojišti smrt a zkázu až do takové míry, že poněkud zoufalí Ampy se rozhodl destroyery naběhnout můj blob.


Do šarvátky se zapojili i opodál stojící conscripti a kolem poumíralo na střelbu pár věcí. A najednou blik - na čas musíme končit v třetím kole. Což nepotěšilo ani jednu ze stran, protože očekávala v pokračující hře vítězství. ::D

Ampy má 16 VP, já o dva méně. Konečné skóre: Potan x Ampy 9:11, Torapu x Nazgul 20:0, Wolverine x Berny 0:20. Dohromady tedy 29:31 a vůbec nejlepší výsledek, jaký kdo proti Fantaskářům na turnaji uhrál. A který je chudáky stál první místo...

3. Hra - Ostrava
Eternal War: The Emperor’s Will (4 VP za domácí, 8 VP za soupeřův)
Maelstrom:  Deadlock
Deployment:  Spearhead

Na poslední sobotní hru fasujeme Ostravu a nevyšlo nám snad nic - všechny matchupy takové meh. Dostávám Václava s jeho podovými Skitarii a docela se toho bojím - je to brutální alfa strike a nikdy jsem proti Skitarii nehrál a vůbec netuším, co od nich čekat.


Zjistil jsem jednu zásadní věc - má to hrozně moc dakka, co bere cover. Všichni okolo stolu i s Václavem mi říkají, že to nemá cenu a do třetího kola mi to dá wipe. Mno, asi by to ta armáda byla i schopná, kdyby mi Václav (zjevně nechtěně ::D) nepomáhal k delší hře. Docela rozmělnil svoje síly, docela dosti. Takže tanky vůbec nenasadil a nechal i nějaké ty pody si spadnout na objectivy kvůli kartičkám. Včetně svého Culexa - protože můj 4++ na blobu mu asi nepřišel hodný rušení. ::D

Prvotním úderem mi Václav smazal velké velení a pár random lasgun gardistů - a nestřílel po artilérii, která mu následně smazala třetinu armády. Další kolo se  to opakovalo. Někdy v 4.-5. kole Vaškovi konečně došlo, že by nebyl špatný nápad mi na tu artynu začít střílet. ::D


Probíhají nějaké ty střelby, charge, countercharge atd a je to na body i relativně vyrovnaná hra. Bohužel prodlužujeme až do SEDMÉHO KOLA, kdy dostávám wipe. :( Nebýt to sedmé kolo, tak to skončí na VP hezky 12:9 pro Václava, což by nebyl pro mě tak špatný výsledek. Vlastně by to pro mě byl i docela epický výsledek. ::D

Konečné skóre: Potan x Václav 0:20, Torapu x Kárník 2:18, Wolverine x Daran 4:16. Dohromady tedy 10:50.

4. Hra - TEAM Hradec ØJÊBË
Eternal War: The Scouring 6 objectives (2 VP each)
Maelstrom:  Tactical Escalation
Deployment:  Hammer and Anvil

Na nedělní ráno dostáváme Hrad- Ojebávače. Vybere si mě na hru Grigorij a jsem smutný. Jednak mám pocit, že jeho Thunderwolf cavalry deathstarám nemám moc co udělat a druhak nemá Grigorij pověst zrovna fair-play hráče. To první se potvrdilo, to druhé nebylo tak hrozné. Jako chtěl se nadeployovat o 1,5" blíže, jeho scattery byly takové zatáčecí a měl zvrhlý názor na to co je cocked dice, ale nebylo to tak hrozné jak pověst, která jej předchází. A musím mu nechat, že u té hry přemýšlel a "zahrál to nejlíp" ze všech mých soupeřů na turnaji.


Grigorij má docela štěstí, že se mu podaří začínat a svým Whirlwindem mi navíc na první kolo vypne Baziliška i Manticoru.


Ke hře toho taky není moc napsat. Vlci se rozjeli, já po nich střílel, jich moc neumřelo a pak byly combaty kdy umíralo mnohem víc gardistů než wafflí. Navíc Grigorij mi to i kazí tím, že narozdíl od Václava si myslí, že 4++  či linka na blobu je špatná věc a ruší mi jej Culexem.


Vybíjená končí na limit ve čtvrté kole. Hrát se kolo, dvě tak to jistě skončí mým smazáním. Takže prohrávám "jen" o 14 VP - uhrál jsem si 3 body do tabulky. ::D Ale jsem jediný kdo nějaké body v týmu uhrál a od Ojebávačů tak dostáváme největší klepec na turnaji.


Konečné skóre: Torapu x Čenda 0:20, Potan x Grigorij 3:17, Wolverine x Jindra 0:20. Dohromady tedy 10:50.

5. Hra - Tripple pussy
Eternal War: The Relic (6 VP, relic je 7 objective)
Maelstrom:  Contact Lost
Deployment:  Dawn of War

Na poslední hru se dostanu na ten samý stůl, kde jsem turnaj i začínal. Dostávám proti sobě Mouku - Nurgle DP, Spawny s prasolordem a 3x3 Nudle obliti. Oba uděláme lajnu proti sobě - ta moje stojí a střílí, ta Moukova míjí relic a dál běží k té mé.


Udělám menší chybu, že se nezeptám Mouky jestli jeho démon princ má ten 2+ cover i když jde pěšky a nelítá - samozřejmě, že ho má a samozřejmě to zjistím v okamžiku, když po něm střílím poté, co už nemůžu vydat ignore cover rozkaz -.-


Mám štěstí a manticorou mu na instakill vyndám prasolorda - nechápu, jak jsem bez té věci mohl doteď žít. ::D


Na středu se pak řeže v mocném kombatu můj blob gardistů podpořený conscripty s DP a oběma jednotkami spawen - díky 4++ a přehozu armorů za priesta to nakonec moji gardisti ustojí a můžou se rozběhnout zabrat Relic, kde dokonce přežijí dvě kola a drží jej v době, kdy hra na limit v pátém kole končí.


Na VP vyhrávám 16:12, tedy 12:8 do tabulky. Konečné skóre: Torapu x Smejky 12:8, Potan x Mouka 12:8, Wolverine x Slaava 17:3. Dohromady tedy 41:19.

Potan All Stars.
Tedy v SS a mlaďoch týmu máme skóre: Torapu 54 bodů, Potan 37 bodů, Wolverine 21 bodů.

K překvapení nás i ostatních jsme nakonec skončili na parádním 4. místě.
Výsledná tabulka:
  1. TEAM ØJÊBË 216 bodů
  2. Losers from WHFB + traged 207 bodů
  3. Ostrava 175 bodů
  4. SS a mladoch 114 bodů
  5. Tripple pussy 99 bodů
  6. Banda květáků 89 bodů
Jen mě teda mrzí, že vhledem ke vstupu 450 na tým, jsme mohli dostat aspoň diplomy... Či mohly být aspoň ceny jako na miniturnaji... #FAIL

Comments