Assassinorum: Execution Force

For those that defy the Imperium, only the Emperor can judge your crimes. Only in death can you receive the Emperor's Judgement
Tak jsem se dokopal k tomu domalovat svoje imperiální asasíny. Modely jsou to vážně povedené a plné detailů.

Vindicare Asasin se mi ze všech modelů asi líbí kompozičně nejvíc. Je to správná póza toho vyčkávajícího lovce schovaného za sloupem.







Ovšem čistě modelově je nejlepší jistě Eversor. Sculptor ho dokázal tak dobře rozpohybovat a namodelovat, že na mě z toho modelu přímo křičí ta vražedná zuřivost, kterou v sobě má Eversor mít. Akorát mu pak někdy v budoucnu musím předělat tu ramenní lampičku...








Culexus mi ze všech asasínů přijde takový nejvíc meh.






U Callidusky jsem se hrozně bál toho, jak se bude model přenášet, převažovat a lámat... a kupodivu se u ní zatím nic takového nestalo.






A už při prohlížení fotek jsem si všiml, že jsem jí chudákovi nedodělal pistoli... Tak jsem jí ji pak alespoň narychlo zezelenal.


A nakonec tedy všichni zabijáci hezky spolu.







Comments

  1. Pekné to máš. Pekné.
    Ja mám doma tých oldskúl od gw.
    A ako na nich pozerám, asi už viem akých allies vezmeme pre moju gardu na Karak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já nevím - mně ti asasíni přijdou herně takový předražení na to jak jsou křehcí :)

      Delete

Post a Comment