Příhody retarda Neala - Díl 10. Tajná ctitelka


Obvyklá pondělní dávka retardace možná reálných 4chanových příhod z americké střední.


> V Nealově třídě byla jedna Jody.
> Jody byla tak normálně vysoká, hnusná jak prdel, polofungující retardka co pořád nosila baret.
> Byla neuvěřitelně otravná a jediná její zábava byla všem vykládat fakt dementní výmysly. Tak dementní, že snad i jí muselo být jasné, že to nikdy nesežere. Jednou třeba vyprávěla že je příbuzná Leonarda da Vinciho a že má od něj dokonce i něco podepsanýho. A že prej je Irka.
> Zjistil jsem, že je zamilovaná do Neala. A zjistil jsem to docela děsivým způsobem.
> Jednoho dne jsem byl po tělocviku konfrontován Jody.
> Ta holka dle mě netušila co je to deodorant - jejím smradem mohl Sadám plynovat Kurdy.
> Zeptala se mě: "Pile, se kamaradiš s Nylem že?"
> "Jo, a co?"
> "Mysliš, že bych se mu libila?"
> Místo odpovědi jsem radši utekl mezi své lépe vonící kamarády.
> Později toho dne jsem narazil na Neala a rovnou se ho na Jody zeptal.
> "Džody je hums, smrdi jak džimiho chcance."
> Zasmál jsem se tomu a s vědomím, že se mu Jody zjevně nelíbí vyrazil zpět do třídy.
> Cestou zpět jsem byl však zastaven Jody.
> "Co ti Nyl řek?"
> "Promiň, ale nelíbíš se mu."
> "CO?"
> Akurvaneznovu.jpg
> Jody se rozběhla na Neala s klidem velkého dystrofovaného dítěte.
> Začne na něj ječet v tom nejvyšším možném hlase co znám. Zjevně její vlastní obdoba raptoretardího skřeku.
> Neal přijmul tuto výzvu a vyloudil ten nejvíc mysl trhající raptoří skřek, jaký jsem zažil.
> Retardi z toho zase instantně začali šílet a na RetardHQ přišla retardí světová válka.
> Slečna Springerová už je zkušení ve zvládání situace, ale tohle bylo velmi na její síly.
> Už byla poučená z minula, že má zalézt pod stůl než se její hlava setká se sešívačkou.
> Snažím se Neala uklidnit, ale je to marné.
> Retardí opatrovníci přijdou dřív než retardi přejdou do plného Hulk modu a dokáží je zkrotit.
> Když znovu vynáší Neala pryč, opět mi mírumilovně zamává na rozloučenou.
> "ZaťmPile."
Tak zase za týden.

Comments