Combo Strike Event - Jaro 2016


Tak jsem se po roce opět vypravil na CSE, tentokrát pro mě poprvé čistě v Black Oilu. Docela jsem se bál, jak se tak všichni vejdeme a podobně, ale nakonec proběhla všechno bez problémů.

Jelikož jsem si toho letos moc nezahrál a spíše se socializoval, tak spíše než nějaký soudržný text to bude vypíchnutí pár pěkných highlightů.

Vzal jsem si sebou samozřejmě foťák, abych mohl udělat nějaké hezké fotky na blogísek, kterými byste se mohli všichni kochat... No, asi jste si všimli, že tu nejsou. Není to, že bych zapomněl fotit či si zapomněl foťák. Já si jenom zapomněl do něj přendat baterky, které jsem před odjezdem nabíjel.

Bolty se opravdu hrály!
Z předvádečky boltů se stala jenom jedna hra ,i když dlouhá mega hra po celý pátek, a vyložení armád. Ne, že by to byla extra moje vina! Glum co se mnou hrál v pátek byl nachcípaný, tak sobotu proležel. S Lednem jsme se k tomu nedostali dřív, než v sobotu odpo musel odjet a Zrudi co mi ještě v pátek večere sliboval, že "na 90% určitě dorazí" se tak nějak neukázal.

Začátek W40k apo.
Nejsem jediný, kdo však moc nehrál. Jediný kdo pařil jak o život byli kucí co si hráli všechny tři dny apokalypsu ve W40k. Ti jako nedělali nic jiného a dokázali za sobotu dát 12 hodin čistě hraní. #NoLifers Pak se tam tak nějak na random hráli trošku WMH, snad jedna hra v DW a Wphoenix víceméně celou sobotu ukazoval Flames of War. Ale spíše ta akce na mě působila jako "social event" u kterého semtam hrál a ne jako "game fest" který byla kdysi. A tedy deskovky. Ty docela jely. A HH: Zona Mortalis. Každý si ji aspoň jednou zkusil.

FoW.
K pití bylo mimo jiné zelený pivo, když byly nedávno ty velikonoce. Problém byl, že bylo opravdu, ale opravdu dobré a tak do člověka padalo jak voda. Nevýhoda ovšem byla, že skrz jeho chuť a barvu člověk moc nevnímal, že to byla čtrnáctka a i lil ji do sebe tempem, kterým by to s ní dělat neměl. ::D

Srbský alfa stůl.
Pití bylo i podporováno jedním ze side eventů a to Alkoholovou soutěží týmů, ve které jsme s Katcherem a eLdenem skončili druzí a zároveň předposlední... Škoda, že nebyla v ní větší účast, ale jak řekl Hunter "všichni důležití se zapojili" a nejde nesouhlasit. ::D

Pokud to nevíte, tak Kosovo je Srbsko! Tak.

Zkazky o nočním party hard v BO nelhali. Dokonce jsem viděl i živý masotoč. Moje existence na tomto světě je již naplněna.

Catering byl však na místě velmi, velmi nedovařený.
V sobotu měl Khazad narozeniny a překvapily mě dvě věci. Pustila ho stará a dorazil mezi lidi i Adolf. Nevím co mě více překvapilo.

Lidi mi říkali, že jsem zhubl. Byl to zvláštní pocit. A nebylo to jenom v pátek! ::D

Bylo to jiné než loni, ale stále zajímavá a kvalitní akce, která stojí za návštěvu.

PS: Protože jak jsem psal, mi jaksi nefungoval foťák, tak všechny zde použité fota jsou od Gluma.

Comments