The Devil's Run: Route 666 Core Game - Modely


Minule jsme si ukázali, jak vypadá obsah krabice. Teď se podíváme na to co každého zajímá nejvíc hned po pravidlech. Modely autíček!

Jak jsem psal v unboxingu, v krabice je dohromady osm modelů - dvě auta, bugina, tříkolka a čtyři motorky.

Hauls Angels.
The Law.
Většinou stačí přilepit jenom kola/řidiče a tak se nejedná v základu o žádnou těžkou modelařinu, kterou by nezvládl žák prvního stupně. Ovšem pokud vám dojde "dobrý set" a ne takový co mě, který byl plný zalití, bublinek a celkově misscastů. A třeba jedné motorce komplet chybí řidítka... Uvidíme, jak se bude WFG stavět k mé reklamaci.

Full set.


Samotné modely jsou hezké, bytelné, a mají spoustu pěkných detailů. Jenom mi pořád přijde, že ty motorky (hlavně jejich řidiči) jsou poměrově k autům strašně moc drobní... Ale tak třeba je to jenom můj pocit a jakmile dostanou i podstavce, tak se změní.

Měřítková sirka.
Co mě i zamrzelo je absence modelů "pojmenovaných charakterů". Každé vozítko (kromě trojkolky) má kartu na speciálního jezdce, ale bohužel v krabici jsou jen dva modely, které vypadají dle artworků. U aut je to jedno, pasažér není vidět, ale u motorek je to škoda, ještě když Gringo a Winiski  prostě ty modely mají. A to by jenom stačilo, kdyby se jednomu stávající policajtovi místo košile dala bunda a jeden gangster dostal na hlavu helmu s ostny. A bylo by...









A nakonec sirka u autíček.
Ale když si člověk odmyslí menší výrobní vady, tak jsou modely fakt krásné a mají i vzhledem k měřítku množství neuvěřitelných detailů a s klidným svědomím můžu říct, že jsou povedené a určitě je bude radost barvit.

Příště se už konečně koukneme na zub pravidlům.

Recenzní krabici mi (stejně jako u AvP) věnoval internetový obchod Piece of Terrain, který hru i s rozšířeními prodává. V případě, že se rozhodne si tuto hru pořídit, můžete tak učinit například nákupem z jejich stránek.


Comments