Alien vs Predator - USCMC Powerloader


Nabarvil jsem po tři čtvrtě roce svůj první model k mariňákům!

A není to nic jiného, než jejich herně i vizuálně nejzajímavější model - energetický nakladač či silový nabíječ. Co si budeme povídat, je to díky Aliens jedna z nejikoničtějších věcí z Alieního univerza.

Byl to i první model, kde jsem šel do "celožluté", což je vážně ošklivé peklo, které nikomu nepřeju.


Víceméně jako vždy jsem jel na "pěknotabletop", ale v případě tohohle modelu se k němu i možná někdy vrátím.


Na pilotův hurdní armor jsem nalepil dekálovou lebku z gardistických obtisků do W40k. Relativně měřítkem sedla, i když není pořádně vidět skrz nakladačův kryt.


I když je to v porovnání s obyčejnými vetřelci/mariňáka docela impozantní krabice, oproti predátorům to je relativně stejně velká figurka.




Model mi se slevou prodal internetový obchod Piece of Terrain, který AvP i s rozšířeními prodává. V případě, že se rozhodne si tuto hru pořídit, můžete tak učinit například nákupem z jejich stránek.


Comments