Bolt Action - Goliath Demolition Team


Tak jsem si nabarvil model, který asi nikdy v životě kromě nějakých megabodových bitev či nějakého překopání v druhé edice německých pravidel.

Ke Goliáčovi jsem se dostal naprostou náhodou, když mi jej murec podaroval či vyměnil za nějaké jiné bity, když mu zbyl ke kattenradu od Tamye, který ho měl v setu. Což znamená, že je to moje první (a asi poslední) vozidlo do Boltů v 1/48.

Ale přijde mi, že velikostně k vojákům sedí bez problémů.


Inženýry jsem nějak složitě nesháněl či nekonvertil, prostě jsem vzal tři blbečky z bitboxu a slepil je. Seržantovi jsem jenom hodil do pracky mapu, aby vypadal, že si prohlíží co zdemoluje. Většinu času budou kluci stejně spíše než navádět goliáše dělat vyskočivší posádkáře ze zničených haklů.

Kluci by potřebovali ještě trošku dobarvit, ale jako provizorní tabletop je to snad dostačující.

Třeba se k nim někdy i vrátím a dodělám jednomu vojákovi i RC ovládací boxík.





Comments