Minireport z 999pts W40k miniturnaje


Na poslední sedmoediční W40k miniturnaj jsem se rozhodl vzít víceméně to, co minule. Golden Banana Boyz!

Jelikož mi bylo minule nenápadně vyčítáno, že hraju Valdora, rozhodl jsem se tedy přinést pouze generického kapitána...

Talons of the Emperor 
HQ1: Shield Captain, Tribune, Paragon Spear, Praesidium Shield, Cyber Familiar, Digital Weapons.
Elite1: 4x Heateron guard squad, 3x Paragon Spear, 1x Solarite Gauntlet, 4x Praesidium Shield.
Troop1: 3x Guard Squad
Troop2: 3x Sentinel Guard Squad
(Ano, už jsem zvedl body count na jedenáct modelů!)

Bohužel, nezbylo mi v listu pět bodů na dokoupení melty na kapitána což se ukázalo prakticky ve všech hrát docela kritických problémem. :D

Hra 1# - FirstFlash - Khorne Deamonkin - Crusáda (4obj)



Na první hru dostávám "náááhodou" napárovanýho FF s jeho close combatními khornáky - 2x blob psů, jeden jogurt herald, kultisty na objectivy a pro mě nezničitelní dva Soul Grindeři. Inu, sunu se nějak dopředu a FF udělá tu nejhorší věc co může - svoji nejsilnější jednotkou se rozběhne vstříc mé nejsilnější jednotce, místo toho, aby mi s ní mazal "slabé" troopové custody.


Na křídlech se řeže vždy jedna jednotka custodů se psy a středem se snaží probíhat zbývající dvě jednotky do Flashova deploye k objectivům a u toho se vyhnout jeho grinderům, kterým nemám kromě jednoho modelu celá moje armáda co udělat, neb AV13 se silou 6 neprorazím :D


Jelikož nejsem schopný hodit 2" charge, tak se mi protáhne jeden combat kus od objectivu a díky němu mi chybí jedno kolo k jeho doběhnutí - končit normálně v pátém kole, byl by to pro mě hrozný debakl. :D

Oh, cmon!
Naštěstí hrajeme až do sedmého kola, kdy FF má na stole jenom jeden Soulgrinder (ale na objectivu -.-) a jednoho vysummoněného psa. A dobře mu padali kartičky, takže pro mě jenom výhra 14:6. Ale funny faktem je, že mu neumřel ani jeden custod :D

Což se brzo mělo změnit...

Hra 2# - Rextex - Death Watch - Relic

Na druhou hru dostanu DW a hraní Relicu. Říkám si, že to je prostě hra v kapse, když potkávám power armor marínu, které je jenom dvakrát tolik co mě. Dávám si warlord trait na infiltraci a říkám si, že od třetího kola je po všem. Ovšem moje kostky se rozhodly říci, že jako ne. :D


Haetarony se spokojeně dovalím na relicu a pak v Rextexově kole přijde něco, co jsem tak nějak nečekal. Jednotka dostane zhruba dvanáct woundů, kdy já na opravdu dokážu na 12x 2+ sejvů hodit devět jedniček. To mi poněkud hatí bojový plán a rozhodnu se deathwatch jednotku s knihovníkem tlačící se ted na de facto prázdný relic nabrat sentinel guardou. Na svých 9 útoků na 3+ hodím mocné dva hity. Následně v dalším kole s 6 3+ dávám další dva. Preživší DW knihovník zapíná force axu, se svými třemi útoku na 5+ hit se vším trefí, na 4+ wound vše zraní a já nehodím ani jeden z těch tří 5++ s rerolem. A Custodi jdou domů.

To hit of vyprcej.Chci 8th ediční Custody s fixním 2+ hitem!
I přes tyto zlo hody, nakonec wipnu všechno co DW na stole má (včetně letadla, dreada a zlého warlord knihovníka) kromě jedné jednotky... té co si pak převzala Relic a utíká s ní domů. Ale díky totální zradě kostek ta hra bylo teda pro mě docela přemýšlecí peklíčko, abych něco uhrál. :D Díky tomu, že Rektexe až na jednotku s Relicem wipnu, farmím docela killpointy a tak uhrávám prohru jen 6:14.

Hra 3# - Quickly - Necroni - Emperors Will

Na další hru mám Quicklyho gunline necronů. A stále stejné kostky, které bych snad měl vyhodit. :D


Já se rozběhnu na gunline s tím, že holt nic lepšího nevymyslím. Quickly střílí, já sejvuju, pak se střetneme... a mě nepadají kostky. :D

Potanova statistika. Aneb 2+ není samospásné.
Dochází k takovým vtipným situacím, jako "Tak jsem prohrál combat, tak mě mažeš na sweeping." "Ale tak to prvně musím hodit, že jo." "No, bys musel hodit jedničku a já šestku, abych ti utekl." *hold my beer* "Ah, jednička." "Heh, šestka, tak utíkám." A prosím, tato situace se stala dvakrát za hru! :D


Situace na bojišti je tak komická, že Quickly si vědom své kostkové převahy mi naběhne deseti necron warriory moje tři Custody... a boj trvá šest bojových fází. Šest. Jakože ŠEST bojových fází tři custody nevyfrézují deset necronů. A ještě u toho sami ztratí čtyři woundy. :D


Nakonec však páté kolo už házím +/- statistiku, což stačí na to se zbytkem necronů profrézovat a mám svůj i soupeřův objectiv, víc kartiček a killpointů. Jelikož Necroni mají na stole jednu motorku a jednu bárku a má se hrát další kolo, Quickly mi podává ruku a gratuluje. Inu, nakonec tedy výhra 20:0.


Inu, i přes zradu kostek v posledních dvou hrách se mi *nějak* podařilo dostat jako minule na třetí místo.

Výsledky Miniturnaje 21.5. 2017

1. Ramses - 53b
2. Grindel - 50b
3. Potan - 40b
4. Flash - 39b
5. Biochemist - 38b
6. Wracas - 36b
7. Ulrik, Asghar - 34b
8. Pilník - 31b
9. Quickly - 29b
10. Rektex - 28b
11. Ivan - 20b
12. Zumikito - 17b
13. Martin, Jakub - 16b
14. Efu - 9b
Tak nashledanou v osmé edici!

Comments

Post a Comment