SW: Armageddon Kampaň - Inkviziční report no. 1


To serve the Emperor. To protect His domains. To judge and stand guard over His subjects. To carry the Emperor's law to all worlds under His blessed protection. To pursue and punish those who trespassed against His word.



6.515.017.M3 
Obrana prométhia při útoku "Udeř a Uteč" renegátských Šedých Rytířů - Vraer

Dnešního dne konečně moje služba na Armageddonu doznala větších akcí a Císař tomu chtěl, že zrovna proti Šedým rytířům!

Můj tým byl relativně narychlo sestaven. Jeho elitní jádro tvořila trojice zkušených Arbitrů, kteří byli na Armaggedon převedeni z Necromundy. Dále jsem měl k ruce čtyři vojáky Imperiální Gardy, tři běžné vojáky s lasgunou a jednoho odstřelovače. Šedí rytíři nastoupili v počtu tří Astartů - jeden s psycanonem, jeden s kladivem a běžný rytíř.


Spolu s dvěma střelecky vybavenými arbitry a odstřelovačem jsem se rozhodl bránit budovu ve středu bojiště s tím, že zbytek týmu se k nám později bude muset připojit podle potřeby. Probíhá menší přestřelování s rytíři, které nepřináší výsledky na žádné straně. Zvrat nastal, když se objevil enforcer Winter a rozhodl se zastavil jednoho s Šedých rytířů pomocí naučených chvatů ze své policejní služby.


I když se jevil souboj běžného Císařova služebníka s mocným válečníkem Adeptus Astartes jako nevyrovnaný, po několika vyměněných úderech z něj nakonec Arbitr Winter vyšel vítězně a Rytíř skončil v tratolišti vlastní krve jako každý, kdo se rozhodne vzepřít Svaté Inkvizici. Bohužel jinde si náš tým nevedl tak dobře.


Gardistické posily chodili roztroušeně a tak nebylo pro Šedé rytíře problémem je po jednom odstřelovat, až jsem na nohou zůstal pouze já s Arbitry.  Rozhodujícím se stal pak moment, kdy se seržant Rytířů přiblížil na dosah mého meče, ale bohužel jsem v kritický moment zaváhal a než jsem se nadál, zmizel mi z dohledu.  Mít možnost předvést mu mé šermířské umění s energomečem, přestřelka by v ten moment nejspíše skončila.

/// IRL poznámka: Hýbám se a říkám, že chci pak útočit inkvizitorem na Justikára. I řešíme kdo bude házet jaké kostky a na kolik. Respektive, že pokud se to nepodělá, tak ho inkvizitor strašně rozseká. Následně se nějak bavíme i díky lidem, co stojí u stolu a kecají do hry. Následně vystřelím ze svých dvou střeleckých modelů a uvědomím si, že jsem chtěl přece i chargovat, když to vlastně už pět minut řešíme. Ptám se soupeře, jestli mu můžu dodatečně naběhnout ten model, když jsem mu i říkal, že ho charguju akorát se to zakecalo a neodhýbal jsem jej, ale už jsem vystřelil Bylo mi řečeno, že ne a mám si holt příště lépe hlídat posloupnost akcí. #Tvrděalefér #Pakbuďtenanováčkyhodní

Bohužel když už to vypadlo, že bude vítězství naše, bylo nás náhle zapotřebí v jiné části úlového města a tak jsme museli naše pozice urychleně opustit.

/// IRL poznámka: Aneb jsem na první házený Bottle Roll s LD10 hodil pětku a šestku. -.-

Všichni čtyři zranění vojáci bitvu dle lékařů přežijí, i když tři z nich budou muset dle doktora vynechat příští misi. Z těchto důvodů žádám zaslání posil, nejlépe o přidělení odstřelovače z řad Imperiální Gardy jako náhradu za zraněného Kowalskiho.

Císař ochraňuj!

Inkvizitor Potanius, Ordo Xenos

Comments