By Fire and Sword - Pułkownik Jerzy Oliwa


Tak nakonec první model, který jsem nabarvil do 1/72 BFAS se stal plukovník pro Královský jízdní regiment aneb i velitel jízdní hlídky pro skirmish, at je alespoň to HQ barevný, že jo. Ve skirmishi již zažil i dvě bojové nasazení, které naštěstí vždy přežil!



Dostalo se mu i té cti a je pojmenovaný - po našem vedoucím recepce, když jsem ještě bydlel na Zahradním městě, který měl epický knír jako nějaký východní bohatýr. Který jsem přenesl i na model, protože hustá mustáž v té době byla maximální SWAG.



I když už jsem si vyzkoušel barvení minimodelů na Devils Runu, pořád to je pro mě něco nového a docela složitého.



Oba dva modely jsou od Zvezdy - samotný velitel je ze Zaporozhian Cossacks setu a vlajkonoš z Russian Noble Cavalry setu. Je to u pár minikonverzí - Plukovník dostal palcát od Orioních husarů a vlajkonoš dostal přebroušenou a zatmalenou vlajku, která má W40k decal pro Black Templáře :D


A nakonec jen velikostní srovnání s modelem do AoS, jakže je ta věc maličkatá :)

Comments