Golden Throne Team Tournament 2018


Tak jsem se po dvou letech podíval na GTTT. Tak nějak omylem a nechtěně. Robin mi napsal, že jim chybí poslední člověk do týmu a že mi sežene armádu i piva, když s něma pojedu. Což znělo jak fér nabídka, tak jsem na to kývl. To jsem ještě netušil, že za chvíli mě bude Vox pupuli cpát na ETC kapitánství, takže se to nakonec i hodilo.


Postavil jsme si takový relativně soft list, který má však málo modelů a já jsem línej a odmítám se srát s hromadou panáčků.


++++++++++++++++++++++++++++++++
TEAM: Toxic community 
+ PLAYER 5: Potanek 
+ ARMY (Factions used): Adeptus Astartes 
TOTAL COMMAND POINTS: 7 
+ TOTAL ARMY POINTS: 1997pts 
+++++++++++++++++++++++++++++++ 
==  Adeptus Astartes Vanguard Detachment [1612] ==

HQ1 - Captain w/Jump pack (93), Storm Shield (15), Thunder Hammer (21) [129] 
HQ2 - Techmarine (45), Chainsword, Boltgun, Servo Arm (12) [57] 

Elite1- Dreadnought( 70), Twin Autocanon (33),Twin Autocanon (33) [136] 
Elite2- Dreadnought( 70), Twin Autocanon (33),Twin Autocanon (33) [136] 
Elite3- Dreadnought( 70), Twin Autocanon (33),Twin Autocanon (33) [136] 
Elite4- Dreadnought( 70), Twin Autocanon (33),Twin Autocanon (33) [136] 
Elite5- Dreadnought( 70), Twin Autocanon (33),Twin Autocanon (33) [136] 
Elite6- Dreadnought (70), Twin Autocanon (33),Twin Autocanon (33) [156] 

Dedicated Transport 1: Repulsor (210), 2x Fragstorm Grenade Launchers (8), 2x Storm Bolters (4), Heavy Onslaught Gatling Cannon (36), Ironhail Heavy Stubber (6), 2x Krakstrom Grenade Launcher (8), Onslaught Gatling Cannon (16), Storm bolter (2), Twin heavy bolter (17) [ Dedicated Transport 2: Repulsor (210), 2x Fragstorm Grenade Launchers (8), 2x Storm Bolters (4), Heavy Onslaught Gatling Cannon (36), Ironhail Heavy Stubber (6), 2x Krakstrom Grenade Launcher (8), Onslaught Gatling Cannon (16), Storm bolter (2), Twin heavy bolter (17) [305] 
==  Adeptus Astartes Super-Heavy Auxiliary Detachment [385] ==

LoW1: Roboute Guilliman [385] - WARLORD

Hra 1# - Bojovníci ukrutného severu - Dr. Electro
Objective #1: Eternal War: Retrieval mission - 4 Objectives (3 Victory Points each)
Objective #2: Maelstrom of War: Contact Lost
Deployment: Dawn of War

První kolo není moc výzva a jenom se bojíme, aby nás to nevystřelilo moc nahoru. Soupeř má takovou Mechanicum všehochuť - Dakka roboti, Onagery, Cawl a jako překvapení Knechta. Dobře zahrané by mě to věřím mělo smazat a moc to nechci, ale párovací kapitán mě na to nasazuje, že to přece dám.



No, list špatní není, ale soupeř to moc neumí zahrát a jelikož má velmi špatnou target priority, hra v třetím kole končí jeho wipem. Což je vlastně fajn, protože stíhám si dát i oběd jako člověk.

Tým nahrává max a my máme štěstí a ještě nejdeme na cizince! Wooho

Hra 2# - O jménu se hlasuje - Giant

Objective #1: Eternal War: No Mercy (modified, see below)
Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Capture


Deployment: Search and Destroy

Tohle už by měla být zajímavá hra, protože Torapu celému týmu postavil listy a hodně drsné. Můj soupeř má to nejlepší z mechanika (velký blob Dakka botů a Onagery) a Gardy (Scioni, Psykery a popelnice) zakončené Celestínu. #OhFuck


Toust s kečupem. Příprava level GTTT 2018.
Tohle už si říkám, že bude horší a využívám dostatek LoS blocků, aby mě hnedka nerozstřílel do sraček a postupně se ozobáváme a ménevruju. Hra se pak takhle pomaličku táhne do pátého kola, kdy končíme. Já na KP vyhrávám 11:10 a tedy pěkných 10:10.

Náš tým opět dává maximum bodů a už holt nevyhnutelně jako tu dobu nejlepší czech team jdeme na Poláky. Předtím však ještě stíháme na hodinku zaběhnout do hospody na pár piv.

Hra 3# - Párek v rohlíku - Kapitán Michal
Objective #1: Eternal War: The Scouring
Objective #2: Superior objective is worth 4VP, inferior marker 1VP and all other objective markers are worth 2 VP if
controlled at the end of the game  (modified, see below)


Deployment: Front-Line Assault

Dostávám polského kapitána, který hraje obdobu toho listu co vyhral LVO a který si bere zítra Chaindler, který již nejspíše rezignoval na to si v komunitě najít nějaké kamarády, na POLOkompetetivní miniturnaj do OD.  Tedy taková tedy takový semiš listík.

Jelikož dnešní celosvětové TOP armády mají postihy na hit a nejlépe je umí zároveň ignorovat, rozhodl se Goran jako zkušený org dát na tuto misi speciální pravidlo, že je tma a na vše je -1 na hit. Gratuluju, vážně skvělé skvělé a vyrovnané pravidlo na akci co se tváří kompetetivně. :D



Takže mám na vše od soupeře v základu -2 na hit a jeho reapeři se pěkně smějí. :) Naštěstí mám u sebe v deploy superior objective a docela se držím a neodklízím to zase tak rychle. Končit hra v pátém kole, uhrávám možná i výhru, protože držím objectivy a soupěř ne.

Bohužel pro mě prodlužujeme jako kokoti až do sedmého kola a i když soupěř poslední dvě kola na stole má jenom de facto charaktery, tak endgame smite farma mu stačí, aby mě nakonec wipl.

Polský kapitán byl jinak v pohodě milej týpek. Všechno vysvětlil, říkal co co dělá a kolik házet. Ze všech zahraničních soupeřů ten nejvíc fajn. Jediné co dělal trochu čurácky bylo, že všechno jeho co bylo alespoň trošičku u nějakého terénu "je fakt v coveru, jenom to z mé strany není vidět" a všechny moje jednotky pro změnu "moc koukají a že mají cover to vypadá jenom z mojí strany.". Mno, co už.

Dostáváme klepec a ráno nás čekají pro změnu Rakušáci. A zjištění, že došlo pivo a nikdo se neobtěžuje zajistit refil, i když je Tesco sto padesát metrů od turnaje. #Krásnýservis

Hra 4# - Team Austria - Avang
Objective#1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 4 Objectives (3 Victory Points each)
Objective#2: Maelstrom of War: Deadlock


Deployment: Search and Destroy

Pro změnu mám teď rakouského kapitána. Náš kapitán mě z loňska poučí, že si na něj mám dávat pozor, že s ním hrál a je to "hrozný čurák, co má to čítování snad v genech". Inu, měl takové alternativní triky.

Soupeř má Abaddona, Magna, 60 kultistů, 20 noisáků a 2x3 Oblity. #Fu Jsem obětován s tím, že "nic od tebe nečekám, když nedostaneš wipe, bude to super". Říkám si, že když si vyberu deploy zónu, dobře se vyložím a začnu, tak mám šanci to ve finále i vyhrát. Jinak jsem tak nějak v hajzlu. Inu, deploy si vyberu, imho se i dobře vyložím ale holt nezačínám...

Rakušák hru otvírá zkušeně tím, že mi samotní tři obliterátoři zabijí 4 dready plus jednoho a Repulsor dají pod půlku woundů. Dva z těch dreadů navíc vybuchují a rozdají do okolí další MW. V ten moment vím, že jsem tak nějak v hajzlu a hraju o to, nedostat ten wipe, protože s tím co mi zbylo toho moc už neudělám.



Ten pak přichází v šestém kole - tedy respektive v moment kdy do něj prodlužujeme to soupeři pokládám, protože už stejně o nic nejde a je to jedno.

Celou hru háži úplnou tužku, kterou korunuje Guilliman, který si po svém prvním úmrtí řekne, že toho má dost a odmítá se zvedat. Že mě tak nějak uházel konstatuje i soupeř a dává mi rakouské ETC kostky, ať "mám alespoň nějaký kostky co něco hážou."

Jinak Rakušák měl vtipnou věc, jak se hýbat nad limit tak, aby to nešlo poznat. Když vylézáte z transportu, tak rovnou odměřte disembark+pohyb tím, že x palců od vozidla "vysypte" modely a ihned prověďte pohyb vozidla zbytečně někam do boku s několika pivoty, aby nešlo vrátit na původní místo. Pak na soupeřovu výtku, že jsou ty modely tak 15" od vozidla jenom pokrčte rameny s tím "že dle vás to tolik není a že bohužel už to nejde změřit no a že se omlouváte." :D

Ale můj nejoblíbenější moment hry byl, když se ptám, zda jsem schoval dreadnoughta za LoS block tak, aby nebyl vidět. Soupeř řekne, že jo. Následně na něj ve svém kole střílí s tím, že "se špatně podíval a troška mu čouhá zásobník autocanonu." #ThatGuy

Hra 5# - Polish Onions - Vladdi

Objective #1: Eternal War: Secure and Control - 2 Objectives (3 Victory Points each)
Objective #2:Maelstrom of War: Spoils of War


Deployment: Vanguard Strike

Poslední Polák byl tak nějak čurák no. Jako jinak to nejde říct.

Dělá že nezná pravidla, hýbe se nad limity, snaží se "omylem podvádět" a když mu nevyjde akce, chce ji vracet a když se v půlce hry začne situace vyvíjet v jeho neprospěch, začne být navíc nasraný a protivný. A celou hru si furt píská a pobrukuje.



Soupeř hraje čtyřicet genestealerů a hromadu monster a nějaké psykery. Bohužel si nevybírám deployzonu a tím se nemůžu dobře nějak vyložit a je to celé velký špatný. Soupeř má ohromný alfastrike, ale postupně tomu dochází dech a začne to dělat s postupujícími koly méně a méně...

To si uvědomuje i soupeř ta hra prostě není zábavná. Vypadá to, že dohrajeme na remízu ale v pátém kole dostane Guilliman s 4W pěkně šest teček a nehodí ani jeden save, umírá a zvedá se až na reroll s jedním ubohým woundem. Prodlužujeme do šestého kola a já už na to nemám náladu, podávám soupeři ruku a jdu se balit. Vypadal, že z té výhry má úplně dětskou radost, tak aspoň někdo.

Konečné pořadí.
1 Párek v rohlíku
2 Team Austria
3 Polish Onions
4 Čechy, Morava, Madrid (G kolo 1)
5 Rum Drużyna A (G kolo 3)
6 Los Fotros
7 Toxic Community
8 O jmenu se hlasuje
9 Karak Pussies (G kolo2)
10 HornPub (G kolo 5)
11 Bojovníci ukrutného severu (G kolo 4) 
Tak nakonec na to, že jsme měli relativně soft listy jsme skončili sedmý, čtvrtí čistě mezi Čechy a druzí když vynecháme lidi co sbíraly body skrz byes. :D Vlastně asi not bad.

Comments