Minireport z ETC like Miniturnaje


V Ogřím Doupěti se týden před ETC konal miniturnaj koncipovaný jako ETC (respektive spíše teda ESC) s ETC misemi, ETC bodováním a tvrdými listy.



Já vzal svůj ETC list, i když není na "singlování" úplně koncipovaný. Dvojice custodích turbokapitánů, 3x3 jetbikes, 3x3 guardsmeni, 1x Vexilla Magnificka a Vanguard Culexus Assasínů.

- Mise - Listy-

Hra 1 - ETC mise 1 - Chaindler
Chaindler mi dal challenge s jiným listem, ale jelikož naznal že ho postavil fakt špatně naznal, že nemůže jít na "tvrdý turnaj" s takovou slabotou a vyjednal si vcelku nonkošer vyjímku a změnil po uzávěrce list na takový ten "eldaří netlist" s Ynnari Reapery a Shinning Spearama, jenom se ho teda ještě jal "vylepšovat po Česku" a přidal tam více harlekýnů, než je na internetu běžně vidět.

S "relativně podobným" listem jsem i hrál na ETC tréninku proti Torapovi a tím pádem i empiricky vím, že jenom ti blbí ynnari shinning spears mě dokážou bez zapocení projet polovinou armády a moc s tím nemám co udělat. Naštěstí Chaindler je neumí zahrát a celou hru je drží ve své deployzoně a díky tomu nijak extra zásadně nezasáhnou do hry. Ono kdyby je zapojil do hry i v půlce hry, tak by mě wipl a já se jenom děsil toho, kdy to udělá... což se nestala, naštěstí pro mě.


Takže takhle mě jenom kosil reapery a pak i naběhl harlekýny, což nečekaně stačilo k mému slušnému promazaní. Končíme přirozeně v pátém kole, já ještě něco na stole mám a díky tomu uhrávám prohru 6:14, ale jen díky tomu že mi svým gameplayem šel Chaindler hodně naproti a hrál to fakt špatně.

Hra 2 - ETC mise 4 - Hellboy
Další hru mám s Hellboyem, který hraje tři chaos Battalion farmy plné kultistů, démon princů a obliterátorů. Což si říkám, že narozdíl od minulé hry, je tohle i pro mě dobrý match up. Ovšem nepočítal jsem úplně s kostkama :D


Soupeři obliti mají snad kromě jedné střelby celou hru 3D a já na ně mám papírový armor - a tak mi první salvou celé hry Hellboy zkušeně bez žádných buffů první trojicí oblitů smázne tři bajky jakoby nic :D

Naštěstí se pak kostky už nekurví tolik a já profrézuji Hellboyovi polovinou armády včetně všech démon princů, ale končíme na čas a on pořád stojí na objectivech a já ne, tedy dostávám prohru 7:13.

Hra 3 - ETC mise 5 - Deviator
Na třetí hru fasuju další blbý matchup. Tři Knechti (2x Gallant a warlord Crusadera) a DA Battalionem. Na můj povzdech co mám dělat, když potkám tři knechty mi Torapu odvětí "no, nepotkat je," což je krásná rada.


Hrajem ještě Relic, což kromě matchupu je i blbá mise proti CC knechtům, co se hýbou rychleji jak já a mlátí se líp jak já. :D Oba dva se soupeřem se vysazujeme na 24" a koukáme na sebe s tím, že ani jeden nechceme popojít a nechat toho druhého ať nás nacharguje.

Nakonec tady mexickou plichtu nevydrží jeden cc knecht a rozhodne se zaútočit na křídle, na povystrčenou jednotku jetbikes a následně jsou jeho kamarádi na středu napadeni zbytkem mé armády, kde mě podrží kostičky a jdou mi nadstatisticky na ruku, když tu minulou hru tak zlobily.

Navíc mezi souboji custodů a knechtů pak nikým nerušen utíká pryč Culexus s Relikem. Nakonec tak překvapivě vyhrávám 14:6, nekončit na čas v pátém kole a prodlužovat, možná bych ti i mírně zvýšil skrz KP. Ale  tak vyhrávám a nemám si na co stěžovat. :D


Nakonec skončím ostudně v půlce tabulky, ale tak dostal jsem dva fakt špatné match upy, což není ve finále tak hrozný. I když jeden špatný matchup byl  zachráněn soupeřem-nováčkem a druhý tím, že Chaindler to prostě podělal, takže to stejně není moc o ničem vypovídající.

Dobrou zprávou pak je, že můj ETC tým obsadil první, druhé, třetí i páté místo, tak snad to v tom Chorvatsku taky nějak půjde a nebude to jenom přehlídka dickslapů.
Konečné výsledky:  
1.Ashgar  58b.
2-3. Torapu  50b.
2-3. Robin    50b.
4.Goran  49b.
5.Katcher  42b.
6.Ramses  40b
7.Xberny  32b.
8.Grindel  30b.
9.Hellboy  28b.
10-11. Biochemist  27b.
10-11.Potan  27b. 12.Kyselka  22b.
13-14.Kubis  20b.
13-14.Chaindler  20b.
15.Deviator  19b. 16.Qickly  18b.
17.Faceless 16b.
18.Beowulf  2b.
19.Flash  0b.

Comments