PragoFFest 2015 - Heresy Train has no brakes

Only in death does duty end...
Tak jsem přežil PragoFFest 2015. Téměř beze následků. Téměř...

Strýček Fritz měl vždycky pravdu...
Už jsem viděl leccos, ale letošní Pragáč byl svými vizuálními vjemy i na mně až moc. Přifaření Advíku Zima na Pragáč jsem se bál. Na obyčejném Advíku jsem byl jednou a byl to zážitek - takovou hromadu divných creepy lidí dětí jsem ještě neviděl.

Ty holky byli ještě dobrý - každý chlap se rád koukne na nějaký to hezký odhalený maso. Než si uvědomí, že třem čtvrtinám by asi nemohl legálně koupit panáka a část by spíš měla číst čtyřlístek. O enormním Attention Whoringu nemluvě. Ale ti otaku opačného pohlaví jsou prostě jenom creepy. Nevím jak to dělají, ale od pohledu většina působí tak nějak slizce. A chlupatý ocas, ouška a cedulka "Free hug, Free kiss, Free rape" tomu prostě nepomáhá...

Kids nowadays...
Obával jsem se, že to bude k vidění i na Pragáči a stalo se. Kromě několika zajímavých cosplayů se díky Advíku chodby zaplnily hromadou creepů. A to už jsem si za ty roky zvykl jak na lumíky (ale na jejich jůtůberské hvězdy ještě úplně ne), tak na třicelitelý stréce v overalu s oháňkou. Nevím jak to dělají, ale ty Otaku mně prostě i tak nějak děsí a znechucují...

A než sem se v pátek ráno stačil vzpamatovat z creepů, tak jsem musel řešit první problémy s technikou při zahajování WarGameConu. Blbnul počítač, tak přišel technik a odrovnal ho úplně. Dostali jsme tedy úplně nový, ale ten chudák neměl skoro nic nainstalovaný... A pak odešla myš. A blbnul projektor. A nejely titulky... Strojový Bůh byl toho dne poněkud neklidný...

Přiznám se, že jsem nečekal, že WMP má léty omezenou funkčnost...
Ale kromě toho byl pak WGC v naprostém pořádku. Bál jsem se, jestli přijdou na první ročník vůbec nějací lidé, ale povedlo se. Na program WarGameConu přišlo skoro 400 lidí, což je imho docela slušné. Sice to jsou 2/3 toho co na něj přišlo lidí v létě do Chotěboře, ale na první ročník v Prahé...

Lehce provizorní podmínky, ale i tak se to lidem líbilo :)
S přehledem nejvíce lidí přišlo na ukázkovou hru Warhammeru 40k - prostřídalo se tam za ty dvě hodiny klidně přes 40 lidí. Bitvu na 1k bodů jsem s Wolverinem stihl za necelou hodinku (protože ho totálně zradili kostky) a tak si i jeden z diváků mohl zahrát hru na 500pts. A diváci se tak přesvědčili, jak je to random píčovina o kostkách. ::D

Demohru Kill Teamu si dokonce natočila i Česká Televize do Gejzíru. Nikdy bych nečekal, že udělat hod kostkou (aby na kameře hezky vypadal) nám zabere asi deset pokusů...

Shadowulf se naučil používat memegenerátor!

Druhou nejnavštěvovanější přednáškou pak bylo Uvítání v Imperiální Gardě - řezat jako důstojník mladé imperiální vojíny jezdeckým bičíkem mne docela bavilo a ti lidé vypadali, že je to baví taky. ::D Takže na FF bude určitě opáčko.



Základní conová poučka, že pokud chcete mít na přednášce hromadu lidí, musíte do názvu dát bůh/nacisti/sex/nemrtví, stále platí. Na moje Nemrtvé kozaté nacistky (18+) v sobotu v deset v noci přišlo do NightConu okolo padesáti lidí! A to alespoň dalších dvacet se prostě ve dveřích otočilo a šlo pryč, protože se do místnosti nevešli. Protože všude někdo seděl/stál/dřepěl na zemi. Takových lidí a přitom (slovy klasika) taková blbost...

Jediné co mně mrzí, že jsem vlastně skoro nic na Pragáči nestihl. Navštívil jsem jenom moje vlastní přednášky (což jsem slyšel je prý docela slušnost) a ty ve WarGameConu (tedy ve své linii). A jelikož jsem byl solindě nachcípaný tak jsem ani nedělal v průběhu dne či noci nějaké socializační výlety na bar.

V neděli při odchodu z Pragáče rozdávala hezká usměvavá slečna, v kostýmu Elizabeth z posledního Bioshocku, vizitiky. Protože se usmívala fakt hezky jsem si jednu vizitku vzal a byl docela v šoku co "propaguje". Na vizitce je adresa jejího FB/Twitteru/Deviantartu. Žijeme v době, kdy holka cpe chlapům vizitky se svým facebookem... Ale jak jsem řekl, byla usměvavá a roztomilá, takže jí na ten fb (Juriet Cosplay) klikněte :) Avšak na panáka bych ji z bezpečností důvodů nezval...

Oh god why...
Jinak pokud vám někdo po Pragáči řekne, že dostal čokoládu... už se s tím člověkem nebavte. Nikdy. A neptejte se na podrobnosti. Prostě utíkejte pryč.

BTW: Pokud si chcete užít zprostředkovaně svoje soukromé okamžiky pekla, podívejte se sem.

Comments

  1. Koukám ze stárneš, to je dobře :-)

    ReplyDelete

Post a Comment