Necromunda: Velký Zátah - Policejní report no. 2

Shoot out!
6.369.015.M3
Přestřelka s Orlockým gangem Hell rifles

Dnes když jsme se vraceli z rutinní hlídky přes bezpečné území jsme narazili na tři členy Underhive gangu. Také jsme byli pouze ve třech, protože se můj bratr a seržant Steiner ještě nevzpamatovali z poslední přestřelky s ganstery.

I přes vyrovnané počty jsme nechtěli začínat zbytečnou přestřelku v přítomnosti tolika civilistů. Pomalu jsme se přibližovali, ale bohužel enforcer Wagemüller ztratil nervy a vypálil první.

Poté se vše seběhlo strašně rychle. Jenom si pamatuji, že kolem mne prosvištěla střela z bolteru, která se nějakým zázrakem odrazila od gangstera, na kterého byla mířena.Poté již takové štěstí neměl, když jsem mu poslal dávku z bolt pistole do břicha a skácel se. Musel jsem se však krýt, když mi na štít zadunělo několik výstřelů, ale žádný naštěstí neprošel skrz. Celé to ukončil dunivý zvuk heavy stubberu, který ovšem nedokázal desátník Schmitt v téhle rychlosti správně nasměrovat a tak jen rozvířil prach a kouř v okolí.

Když se prach usadil, k našemu šoku bylo po boji. Gangsteři se zalekli, nechali se v prachu a křečích svíjet svého kolegu, a utekli neznámo kam.

Na stanici jsme z něj dostali, že to je prominentní člen gangu a jeden z jeho nejlepších střelců. Dnešek byl tedy opravdu dobrým dnem ve službách Císaře.

"Spadlo ti mýdlo!"
Doufám, že příští hlídka proběhne v pořádku a zprávu již napíše seržant Steiner.

Císař ochraňuj!
 
Desátník Friedhelm Winter, zastupující velitel.

Comments