Combo Strike Event - Spring 2015


Tak jsem se po roce opět vydal do Brna na CSE. Jel jsem tam hlavně hrát a propagovat Bolt Action. V čemž je i jistá poetičnost, protože jsem jej i na CSE před rokem poprvé u Haydena s Katcherem viděl.

Kromě Boltu jsem si sebou vzal i X-Wingy, ale nakonec jsem si je ani nestihl vybalit z krabice... Ale alespoň jsem mohl Iandaredhovi půjčit podložku na jeho demohraní - hned to vypadalo líp. A to jsem si chtěl zkusit zahrát i Armadu...


#BoltSWAG. Foto by Dragoth.
Na hraní Boltů jsme dostali dva stoly, což na 6 lidí s armádou bylo tak nějak akorát. Postavil jsem list, s kterým velkou pravděpodobností půjdu na Achtung Ogr! - 3x velká jednotka veteránů, dva hakly, malá jednotka dětí a plný support.

Meine Grenadiers!
První hru jsem si dal už v sobotu ráno proti Haydenovým Rangers. Ještě jsem s Haydnem nehrál a jelikož se nedostane do Prahy na příští miniturnaj, asi zase i dlouho nebudu... Cíl mise bylo zachránit tankisty uprostřed stolu, ale stala se z toho *suprise!* standardní Plzeňská vykosťovačka.

"A tady je Wittman. A tady. A támhle. A kousek máš taky na tričku."
Byla to velmi zajímavá a napínavá hra, která byla do poslední chvíle vyrovnaná. Ze skoro sto nasazených modelů na obou stranách na konci přežil hru tak tucet...










Foto by Glum.
Ve hře se velmi vyznamenal granátník Hans. Prvně přežil nálet amerického letadla, který zabil všechny členy jeho jednotky kromě něho. Přežil i přejetí americkou M8. A kromě přežívání dokázal zabít i nepřátelského poručíka a medika, který porušoval ženevské konvence a vedl střelbu na nebohé německé vojáky! A nejen to, na konci hry i Hans dokázal zachránit naše tankisty! Za tyto akce byl v poli granátník Hans oceněn železným křížem.

Hauptmann Deutschland!
Hned po obědě jsem si dal druhou hru se Zrudim, dlužil jsem mu možnost se pomstít za večerní hru na Karaku, kde jsem jej strašlivě rozjel. Ze hry si nepamatuji skoro už nic, kromě dvou věcí. Zrudička nakonec vyhrál. A dokázal si naběhnout do svého vlastního bombardování. ::D





Ale ani dvě hry mne nepoložili a dokopal jsem se i k třetí! Velké bitvě 2vs2 na 1K pts per hráč. Zrudi hrál svoje Brity, já si půjčil od Haydena Američany x Budějičtí Němci.



Foto by Glum.

I když jsme se Zrudim vymysleli geniální masta plan, nakonec moc nevyšel, protože kostky jsou svině a zradili nás. Ve 3. či 4. kole to pokládáme. Nakonec se však po nás hrála ještě další megabitva, kluci měli elán. ::D


V neděli už jsem nic nestihl, protože jsem se v noci zase ožral jako doga -.-  Takže i mimo jiné děkuji mím nočním staračům a Zlosomákovi za sprcháč a ručník. Příští CSE nakupuju radši víc Rychlých špuntů. ::D

Obecně se lidem snad i Bolt líbil a chodili se koukat a ptát na něj. To člověku udělá radost. Ale největší radost mi udělal Joža, když se podíval na moje modely a konstatoval, že to ale je i docela hezký a že mám hnusný jenom modrobílá modely. Awwww :3

Ale jako vždy se CSE povedlo a bylo fajn. Hunter holt před lety založil kvalitní akci a jde mu to dál. Tak na podzimním CSE či zase za rok zdar!

Comments