Příhody retarda Neala - Díl 3. Bitva retardů


Další díl možná reálných příhod Phila s retardovaným spolužákem Nealem tak, jak je sepsal na 4chan.

Phil časem zjistil, že Neal moc nevychází s ostatními retardy a je radši sám. Koho ale opravdu nesnášel, byl jiný retard jménem James. Tohle je první z mnoha jejich střetů.
> Už jsem byl v šesté třídě.
> Náš nový třídní byl strašný retardofil.
> Kvůli němu musíme za retardama každý týden po celý rok.
> V retardHQ vidím Neala sedět v rohu.
> Nevypadá za ten rok moc chytřejší.
> Vypadá, že se totálně koncentruje na čtení knížky.
> Přijdu k němu: "Čau kámo, copak děláš?"
> Zazumí se na mě. "HojPile."
> Sednu si k němu a koukám co čte. Dr. Seusse.
> Začne si k nám vykračovat vysoký vychrtlý retard.
> Už první vteřinu co jsem ho zahlídl, jsem poznal, že je to totální čurák.
> "Čo štiš Nile?"
> Násilím vezme Nealovu knížku z rukou.
> "Tagle kňyška j pr ďjeťi."
> Neal se postavil. " Vrať to Džmsi."
> James drží knížku Nealovi nad hlavou. "Vjem si ju."
> Z Neala vyzařuje vztek víc než z tisíce sluncí.
> Neal vypustí svůj raptoretardí skřek.
> Tenhle je trošku jiný než ty ostatní. Jeho speciální schopností je, že se z něj všichni retardi zechcali.
> "Nch toho Nyle. Vjem si tu kňyšku!"
> Na to už je pozdě kámo.
> Neal pokračuje k Jamesovi s pěstí nad hlavou.
> Po třídě létají voskovky a další sračky. Jeden z retardů se schoulený v klubíčku válí ve svých chcankách.
> Učitel řekl naší třídě ať odejde. Já zůstal. Chtěl jsem vidět tu prdel co bude následovat.
> James se teď drží za uši, jak kdyby mu měli odpadnout.
> Neal už je konečně na dosah k Jamesovi.
> Napřáhne se a praští Jamese do koulí silou tisíce banhammerů.
> James se složí na zem a začne pod sebe blít.
> Neal sebral Jamesovi zpět svoji knížku a spokojeně si sedl, aby pokračoval ve čtení. Uprostřed louže z Jamesových zvratek.
> Pročjako.jpg
> Vycení na mě zuby zatímco se konsternovaně koukám.
> Do třídy vtrhnou vychovatelé a začnou odtahovat Neala i vyřízeného Jamese.
> Neal za mnou ječí "ZaťmPile."
> Koukám se, jak se nechá vláčet do ředitelny bez známky odporu.
> Dokud jsem neodešel na střední, vím že se tomu dnu už navždy říkalo "Den N".
Co bude dál? Vybuduje si Phil pouto k Nealovi? Bude další boj s Jamesem? Umře Bob?

Comments