Příhody retarda Neala - Díl 5. Bleskurychlý raptoretard


Každé pondělí je tak trochu retardované. Buďme však rádi, že není retardované jako pondělí s Nealem!


> Byl jsem už v sedmé třídě.
> Neviděl jsem Neala víc než rok. Přestěhoval se s rodiči do jiné čtvrti, kvůli předchozím problémům.
> Bylo už druhý pololetí, ale bez Neala ta škola nebyla ono.
> Jednoho dne jsem prostě šel po chodbě a tu náhle pár metrů předemnou Neal!
> Hned jsem se k němu rozběhl.
> "Čau Neale! Zase se vracíš na školu?"
> "HojPile."
> Má teď sebou svého osobního retardoopatrovníka, který je s ním pořád kromě oběda, jak mi vysvětlil.
> Bohužel nemám žádnou výuku s Nealem, protože celý integrační systém byl kvůli jeho chování zrušen.
> Pořád ho ale často potkávám na chodbách.
> Specialitou naší školy je, že má několik budov, mezi kterými musíme během výuku přebíhat.
> Jak jsem už zmiňoval dříve, Neal měl občas schopnost bleskově rychlého pohybu.
> Když jsem jednou šel s kamarády, tak se kolem mě prohnala šmouha s familiérním zvukem.
> Mocným skřekem raptoretarda.
> Pár desítek metrů za ním běží jeho retardoopatrovník, který nedokáže stačit jeho rychlosti.
> Všichni s hrůzou ztuhli, když se Neal přehnal přes malou Asiatku a všude se rozlítlo její učení. Jak jsem říkal, Neal sere na civilní ztráty.
> Neal se ohlídnul, aby viděl jak je daleko jeho retardoopatrovník.
> Utiší svůj řev, když vidí, že "závod" vyhrál.
> Ovšem nezpomalí, takže se prožene skleněnými dveřmi stejně, jako tou drobnou Asiatkou.
> Neal je out.
> Opatrovník ho konečně dožene a začne odtahovat zpět do RetardHQ
> Když ho začne tahat kolem nás, konečně se začne probírat a všimne si mě.
> "HojPile!"
> Jó kurva! Neal je zpět!

Takže Neal je zpět a v plné síle! Příští pondělí si však ukážeme ještě jeden prequelový příběh, který předcházel jeho vyhození.

Comments