Německá Kradschützen se sajdkou

Němci v Bolt Actionu mají málo jednotek, o kterých se dá říct "hustý". Motorka se sajdkárou z Aditional Units (a teďka už i přetištěná od D-Day a Ostfrontu) však patří mezi ně. Ovšem její kit tak hustý není...

Warlordí kit je bezesporu hezký. Ono zase není moc co zkazit na chlapících na motorce. Ovšem hezký pro mě přestal být v okamžiku, kdy mi došel domů a já to musel sestavit.


Motorka je složená z X dílů, který ovšem mnohdy potřebují, abyste lepili třeba tři části k sobě zároveň. A nejlíp na podkladu, ať nejsou křivě. Takže mít doma po ruce nějakou modelářskou chobotnici není úplně nejhorší nápad a vřele ho všem doporučuji realizovat.

Respektive ta sajdkára dělá problém - samotná motorka je bez problémů. Až na to, že ruce na řídítkách naprosto nesedí na tělo řidiče. Ale to už je jiný příběh...

Co už je horší jsou brutální moldlinky či nesedící forma. Což prostě na těch kovových modelech nejde pořádně spravovat. Jako bez mučení přiznám, že stavba tohohle modelu byl ojeb, jaký jsem asi ve wargamingu za těch osm let ještě nezažil.







BMW.

Comments

  1. Zajímavý článek. :) Osobně mě na německých motocyklových divizích vždycky něco fascinovalo. Sám jsem postavil několik diorámat, která byla na motorkách založená. :) Jen teda to poslední bylo docela peklo. Koupil jsem nekvalitní modely a nepomohla ani závažíčka do řidítek do normálních motorek, aby mi to jakž takž stálo. :/ Takže ještě zvažuji, že to celé předělám. Není to totiž zcela hotové. ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment