Katcher jede na turnaj : Karak Bloody Karak


No dobře, holt jsem dodržel slovo a nejel na Karak trollit Highlander formát s 6 letadlama, ale jelikož jsem Staňovi slíbil, že budeme hrát W30K, tak v pátek balím Mechanicum, nasedám do kcháry a jedu vyzvednout zbytek – tradičně Potana, Dejva, Ceress a Tellseka. Po oblíbené hře „Bloudíme po Hradci s navigací.“ Dorazíme do tělocvičny, kde večeřím pivo a tak nějak se společensky debatuje nad demokrabicí boxu, co zítra vychází.

Ránu vstanu, trošku kosa, protože jsem večer při vybalování, jak jsem se těšil na večeři, založil spacák a tak posnídám pivo k snídani, doručím zbytku W30K osazenstva boxy s Betl of Calth, dám si další pivo a přivítám se tak nějak s zbytkem…Snídaně se protáhne o stříbrné sprej a tedy hurá do první hry HH..

Drejkovi wafle pro mě moc nejsou neznámá, stejně jako Mechanicum pro něj. Takže beru takovej lehkej standart – Velkýho šéfa v plný palbě, malýho šéfa v plný palbě, nejmenšího techpriesta s MM servitorama, 1 x 2 Castellaxy v základu a jednoho s Dark lancou v plné palbě.  K tomu 3 x Vorax a jednou Myrmidion Destroyery s Gravity Cannonem. A Thallaxy. A Lancera, aby se neřeklo, protože vím, že ho Drejk rád kydlí.

Drejk vezme mechaWalfe – 2 x taktikála, 2 x support, Praetor, Scorpius, Sicaran, PlasmaPred a možná ještě Contemptora…Termosky?Možná. Ale 2500 pts docela slušné množství věcí.
Mno, a Staňa nám vybere veselou misi – attacker se dostává do deploye obránce. Boti útočí, vlci se brání. Klasika. And there was some pew pew and some dakka and some WITNESS ME! A spousta piva. Většina mi umřela cestou, ale když se u Vlků ozvalo DISSASEMBLE! DISSASEMBLE!, tak poznali, že to není údržba…Moc mi toho nepřežilo, ale Drejkovi toho přežilo ještě méně. Každopádně já jsem došel.



Dohrajeme a čas na Round 2. – a to Zona Mortalis na 1200 bodů. Řeknu si – Nebudu svině. A taky že ne! Takže postavím pěknej Mechanicum bez Castellaxů a Myrmidonů. V finále šéf f plné palbě, techpriest s meltařema, 2 x 4 Scyllax guardiany s plamenomety a 1 x Thallaxy. Wow. Dat friendly. Ale jde to. Hra pěkně ocejpá, jde to od ruky. Asi největší „break“ byl, když v Zoně Mortalis došlo k dekompresi a flamery dostaly signifikantní boost.  Ani výsadek 10 Cataphraktů nezastavil spojené Vlko-Technické síly…Bohužel, někdy v průběhu za mnou přišel Markan a uvědomil mě o tom, že Dejve vypil o jedno pivo víc, cožejako s tím budu dělat. No, zamakali jsme na tom oba.
Večerní výlet do zamluvené restaurace byl fajn, jen byla trošku škoda, že místo 12 míst bylo k dispozici jen 6. Jídlo bylo dobré, leč obsluha trošku nestíhala. Holt sobota v Hradci, no. Takže si šňupneme kečupu a hurá zpět.  Zde se pokračuje v volné pařbě, hraní Battle of Calth (což je přijímáno s nadšením) a v dalších veselostech.  V 12 jdu ale chrnět, bo ráno řídím.

V sobotu nas opustil Helbrass, takže na W30K HH zůstaneme tři a tak to zakončíme bitvou Marína vs Roboti, kdy se nám na každou stranu podaří dát cca 3,8K bodů. Scénář je veselej. Dva spearheady proti sobě, skoruje se za dojití troopou na soupeřovu polovinu. Troopy se recyklují.
Meatgrinder se to jmenuje. Zábava zaručena. Dám do předu Lancera, který zaručuje vsáknutí dostatečné množství střelby, aby zbytek armády mohl dojít a něco udělat…Což se víceméně i podaří. Jak se scénář jmenuje, tak taky dopadl – a to strašná jatka na středu, kde se to odmazává po jednotkách a nic nevydrží na nohou déle jak kolo a půl. Hra je funky a mě se zezačátku podaří nabrat nějaké bodíky navíc a pak se eliminovat co se dá…Tuším že finální skóre bylo 10 – 6 pro Kámoše z Marsu.


Pak už se jen zbývá podívat na výsledky, sbalit a odjet.

Suché? Ale kdeže.

FB mi připomněl, že na tuhle „dementárnu“ jezdím už pět let a já si uvědomil proč. Co na tom, že na Karaku přibývá dětí, stále víc lidí nemůže, protože jim rodí žena nebo se musí stěhovat nebo řešit takové ty „věci obyčejného života“, poutající se s stařím…Karak si stále drží príma atrmosféru, kde se sejde skupina známých, co se třeba půl roku neviděla a spáchaj „zábavu“ stejně jako před 5 lety…nebo 4 lety…nebo 3 lety…Nebo tak.

Co jsem koukal vedle, tak Highlander se docela povedl. Organizace se blýskla pěknými (leč menšími) spreadsheety pro všechny a vše – aspoň pro nezaujatého pozorovatele – šlapalo jak mělo. A to i vedle u Dystopek…Prostě fajn akce pro všechny, kde všechno je super – atmosféra, organizace, perpetuální donáška piva k stolu, noční průchod Hradcem a tak…

Tak za rok zas! Ale dřív….jak by pravil klasik SOON! (Ano, Naz – ghul Cup!)

Comments