Report z Achung Ogr 02


Trvalo to nějaký ten měsíc, ale odehrál se druhý Boltový miniturnaj v OD. A tentokrát na rekordních 1250pts.

Tenhle počet bodů mi dovolil trošku rozhodit body a naházet si fanatické veterány a jako antitank místo dětí použít poprvé Panther!

HQ (60pts)Regulérní poručík (50) a puclek (10), oba StG [60] 
Infantry (491pts)Waffen-SS (Late War), 8 členů, Fanatics (24), 2x Panzerfaust (2x5), 1x StG (5), 1x LMG (5), 5x SMG (5x5), NCO s SMG (5) [166]
Waffen-SS (Late War), 8 členů, Fanatics (24), 2x Panzerfaust (2x5), 2x StG (2x5), 2x LMG (2x5), 1x SMG (5), NCO s SMG (5) [164]
Waffen-SS (Late War), 8 členů, Fanatics (24), 2x Panzerfaust (2x5), 2x StG (2x5), 2x LMG (2x5), NCO s SMG (5) [161] 
Infantry Support (241pts)Anti-tank rifle team, veteran [39]
MMG team, regular [50]
Heavy mortar, regular (65), spotter (10) [75]
Sniper team, regular [50] 
Recce Vehicles (40pts)Motorcycle with MMG sidecar, regular [40] 
Tanks (350 pts)PzKpfw V Panther, regular [355] 
Transports (89pts)Hanomag, regular [89] 
Total 1249pts, 11 Order kostek.
Párování i vtipně vyšlo, že nakonec všechny hry byly i podle bodů spojenci x osa.
- Propozice - Mise - Fotogalerie -
Hra 1# - Demolition, Dawn Assault - Mariachi 

Come and get some.
Mariachi hrál Američany s hromadou pěšáků a dvěma tanky - Leem a Shermanem. Vyšel na nás stůl ve městě - vcelku nepříjemné pro můj zakopaný Panther. Aby byla legrace, tak jsem svůj objectiv i tank hodil do části stolu vedle města - na rovnou pláni, která jasně říkala Mariachiho tankům, že tam nemůžou přežít. Mariachi se přes mé pravé křídlo moc nehrnul, ale zkoušel to středem, kde byl ale zastaven.


Já se pokusil prorazit outflankem veteránů z haklu. Hakl dokonce dokázal přežít střelbu od Leeho z bezprostřední blízkosti a jeho posádka pak dokázala panzerfausty Leeho odbouchnout. Bohužel na tom jejich spanilý průnik skončil - nedokázali se pak odpinovat pryč, směrem k objectivu. Marichi měl totiž štěstí a dokázal v třetím kole asi jedenáckrát!!! po sobě vytáhnout svoji order kostku.

Nopesville.
Já cizí objectiv nedobyl, svůj si ubránil. Tedy první hru s Mariachim nakonec skrz killpointy těsně vyhrávám 11:9.

Hra 2# -Point Defence, Dense Smoke - Aragorn
Na druhou hru dostávám Aragorna s jeho armádou skoro dvaceti order kostek. Docela si však sám pokazím hru hned v úvodu, když si vyložím Panther do rohu a nedám ho do středu stolu - má tak díky speciálním pravidlům na misi docela omezenou střelbu a na středu by napáchal daleko více škody. Ale i tak platilo, že docela nadiktoval nepříteli hru, neb Aragorn prakticky celou svoji armádu vyložil na moje levé křídlo, aby se od čičinky držel dál. ::D


Akorát moje levé křídlo drží osamocené kulometné hnízdo, které jaksi nemůže přežít nápor tří plných brencarierů a dvou britských tanků.


Naštěstí moje dobře přicházivší posily dokáží jeho nápor zadržet a znovu obsadit moje levé křídlo. K pravému se de facto nic nepřiblížilo a střed se také dokázal udržet. Na obou stranách probíhala nějaká přestřelovaná, která má za výsledek obří masakr, kde zůstalo na stole jen pár jednotek a spousta ohořelých vraků.


Držím svoje objectivy a dám i víc KP. Tím pádem nakonec Aragorna děsně drtím 19:1. Na to jak byl kdysi moje turnajová Nemesis, se karta poslední dobou obrací. Muhehehe. ::D

Hra 2# -Tank Battle, Kursk Preparatory Bombardment - Armin
Na další hru ovšem dostávám svoji novou Nemesis, která převzala roli "Briťáka co drtí Potana" vcelku svědomitě.  Hra se mi pokazí už v začátku, kdy mi Armin vše brutálně napinuje v bombardování.


Armin hází vcelku nadprůměrně a mě vůbec nejdou aktivace ani na veteránech. Navíc má i lepší startovní pozici. #Brekot Pokusím se o vcelku odvážný plán k němu vyjet haklem s CC veterány a rozmělnit mu jeho obří linii paras, ale můj protiútok je usmažen plamenometem, když si moji fanatičtí veteráni hodí na morálku 5 a 6 -.-


TL;DR: Armin mě pak prostě drtí jak nadržená chobotnice japonskou školačku. Na konci hry mi zůstane na stole jenom motorka, minomet a neohrožený Panther, aka King of the Hill, kterého bohudík paragáni neměli jak pořádně zastřelit. Naštěstí si držím i objectivy, takže na primární misi plichta, ale prohrávám strašně na KP, ale i tak dostávám jen 6:14.

To mi stačí na pěkné druhé místo a titul nejlepšího hráče Osy. Jak už bývá tradicí, opět se na boltovém turnaji dostal "na bednu" nováček, co byl na turnaji prvně.
Konečné výsledky
1. Armin 48 bodů2. Potan 35 bodů3. Honza B. 30 bodů4. Bagr 26 bodů5. Mariachi 25 bodů6. Aragorn 15
Díky všem dorazivším za turnaj a zase se snad uvidíme po novém roce na dalším turnaji. Tentokrát bych chtěl opět zkusit něco netradičního a to turnaj dvojic.

Comments