X-Wing Store Championship 22.10.2015


Už je to měsíc co byl v Praze poslední turnaj v X-Wingu a brzo bude už další - takže jsem musel rychle sepsat svoje dojmy, než se tak stane. Potřebuji mít na blogu přehled, kde jsem to vlastně byl. ::D

Hrál jsem X-Wingy zase po strašně dlouhé době. Naposled v březnu na posledním turnaji. Zkusil jsem zase jiný list a vyzkoušel si Phantoma, kterého jsem si mezitím pořídil.
TIE/IN Soontir Fel [Push the Limit, Autothrusters]
TIE/IN Carnor Jax [Push the Limit, Autothrusters]
TIE/Phantom Echo [Tactician, Veteran Instincts, Advanced Cloaking Device]
[100]

Hra 1# - Rogen 
Latts Razzi + K4 Security Droid + Weapons Engineer + Maneuvering Fins, Black Sun Ace + Predator, Kavil + Predator + Twin Laser Turret + Unhinged Astromech (100)

Na tuhle hru se moc netěším - mám pocit, že to nemůže dopadnout dobře. A moje tušení se vyplatí. Kostky mi nepadají a Rogen hází všechno. Ale fakt všechno. ::D


Ještě si jak kretén naletím Phantomem na asteroid na kterém umře... Tohle spolu s mými tragickými hody a Rogenovým hozením všeho způsobí, že během půl hodiny je po bitvě a jsem smazán.

Hra 2# - Tellsek
Talonbane Cobra + Lone Wolf + Homing Missiles + Glitterstim, 2xBinayre Pirate, Latts Razzi + Weapons Engineer + K4 Security Droid, (100)

Na druhou hru opět dostávám Scums, podobné, ale o něco slabší. Tellsek navíc přecení svoji velkou popelnici a zkusí s ní jít na férovku proti mým dvou interceptorům. Což jí naštěstí nevyjde a po jejím zničení následuje honička zbytku scumáků a manévrovací orgie.


Daří se mi tentokrát vyhýbat asteroidům a něco i naházet na kostkách - nakonec vyhrávám bez ztráty kytičky.


Hra 3# Falco
Warden Squadron Pilot + Extra Munitions + Ion Pulse Missiles + Bombardier + Conner Net + Cluster Mines + Advanced SLAM, Bandit Squadron Pilot,2xBlue Squadron Pilot + Fire-Control System (99)

Tady jsem opět tušil, že jsem tak nějak v háji, protože tolik HP prostě nemůžu odstřílet. Ale kupodivu se mi i ze začátku daří a říkám si, že to může dopadnout dobře... a pak přijde moment, kdy se všechno posere. ::D Falco hodí prasácky cluster miny tak, jak se to podaří jednou za deset let a sundá ji nimi Jaxe.


Chvíli po tom následuje i Fel protože neumí házet kostkama a hra se mění v honičku za Phantomem. Ten naprosto epicky selže, když nedokáže sestřelit na point blank K-Wing s jedním HP... -.-


K-Wing naštěstí o kolo později vyletěl ze stolu, takže žádná velká tragédie se z toho nekonala. Nakonec hra epicky skončí tím, že Phantom naletí na asteroid a díky critical hitu z dřívějška automaticky vybouchne. Konec smutného příběhu. ::D

Desáté místo ze 14. není žádná sláva, ale tak mohlo být i hůř. Phantom se ukázal jako vcelku roztomilá věc, jen je potřeba se s ní naučit správně manévrovat. Ale mrzí mě, že jsem tu loď nevlastnil před jejím nerfem v posledních FAQ. ::D Ovšem byl jsem docela zklamán autothrustery - čekal jsem od nich více. Ale asi bych je více ocenil, potkat nějaké turretovější listy.

Konečné výsledky
Rank Name Score MoV SoS
  1. RodanLewarx 15 495 20 
  2. Rogen 13 463 18 
  3. Milan 10 419 20 
  4. Mortuss 10 400 13 
  5. Mirac 10 359 25 
  6. Falco 10 324 25 
  7. Ruda 8 317 28 
  8. Psychor 5 318 28 
  9. Zach 5 268 20 
  10. Potan 5 239 28 
  11. Russel 5 236 18 
  12. Tellsek 5 120 10 
  13. Max  0 130 25 
  14. raybit 0 112 25
Tak se uvidíme příští úterý. :)

Comments