Naz-ghul Cup 2015 - 3. část - Battlereport


Trvalo mi to, já vím. Nakonec je tu to, na co všichni jistě čekali. Poslední část reportů z Naz-ghul Cupu aneb Moje cesta k vítězství. -oficiální soundtrack ke čtení-

Turnaj vyžadoval dva rostery na tisíc a 1800 bodů.
Roster 1000 - CAD Space Marines
Chronus v LC/AC Predatoru (Warlord ::D)
2x LC/Fista Dreadnoughti
2x Sniper scouti
CC scouti ve Speederu
Stormtalon
Roster 1800 - CAD Space Marines
Chronus v LC/AC Predatoru (Warlord ::D)
2x LC/Fista Dreadnoughti
Contemtor LC/Kheres/Rakety
2x Plazma taktikála
CC scouti ve Speederu
Stormtalon
+ Assassinorum Execution Force

Hra 1# - Elden (Iron Hands SM) - 1800 pts
Leden má hromadu krabiček a hemrtermoskovou deathstaru. Hraje se normální mise na čtyři objectivy. Oba se nějak vyložíme ke svým objectivům a přestřelujeme se. Leden má v plánu prorazit středem svými temoskami, ale jsou zaseknuty Callidou a Culexem, kteří se s nimi dobré tři kola mlátí a postupně je ozobávají. V průběhu Culexus dostane kladivem, ale Calliduska je dobije i s warlordem, aby potom umřela na CC se čtyřčlenou taktikálou. ::D

Chopgrinder.
Zatímco tihle dva asasíni váleli, tak eversor se moc nepředvedl - zničil šaškům vindicator tak, že s ním bojoval tři kola, až jej s melta bombami uglancoval -.- Kromě epic fightu termosek s asasíny na středu stolu a hrdinné oběti CC scoutů v nepřátelském deploy, se toho moc zajímavého neděje - dvě gunliny stojí a přestřelují se.


Hru nakonec rozhodně Vindicare, když odstřelí turbopenetrátorem nepřátelský Contemptor na objectivu a tak si připisuji výhru. Chudákovi Šaškovi už ale nikdo nevymluví, že asasíni nejsou OP. ::D

Hra 2# - Thalas (Dark Angels) - 1000 pts
Thalas má nějaké obyčejné marináky, vindicator a pak k mé nelibosti Ravenwing. Každý má svůj domáci objectiv. Protože byl Thalas nějaký unavený, tak jsem mu kývl na hru jen na tisíc, i když se měli hrát větší body.

Thalasův deploy.
Vyložím si objectiv a armádu kromě scoutů do rohu, aby ke  mě musel alespoň dvě kola jet vindicatorem, než bude moct střílet. Naštěstí se mi jej podaří zastřelit dříve, než se k tomu dostal. Zbytek jeho armády je postupně ozobáván a jediné co dělá nějakou paseku jsou motorky. Naštěstí tady Thalasovi přejí/nepřejí kostky. Jeho motorky umí úplně epicky házej jink save, ale když došlo na ničení mého warlord predatora, tak nedokázal nic naházet.


Hru nakonec rozhodl můj master cunning plan a dobře zahraný hod o konec hry. Speederem jsem zaletěl Thalasovi do deploye a vyložil z něj CC scouty do ruiny. Thalas se rozhodl si udělat od objectivu nudli směrem k nim, aby je mohl rozstřílet na rapid. Načež moje přiletivší letadlo mu nudli od objectivu odstřílelo a následný hod o konec hry ji ukončil. Tím pádem já měl objectiv, on ne. Výhra pro mě.

Dream team.
Hra 3# - Já + Elden x Dawex (Iron Hands SM) a Velkýzlývlk (Space Wolves) - 1000 pts
Na třetí hru nás Nazgul rozdělí do týmu, co proti sobě bojují. Mise jsou tři objectivy na dělící čáře. Hlavní problém nám dělá vlkova armáda, která má hromadu drop podů. Tak si s Šaškem uděláme deploy v rožku, který nám ovšem Nazgul ohodnotí na 3, 3- takže asi žádná sláva to nebyla, ale na tyhle dva stačila. ::D


I když naši protivníci vyhrály hod o deploy, deployovali se první (z nějakého důvodu), a udělali prostě lajnu po celé čáře. A pak se i rozhodnou začínat... Naštěstí podový alfa strike nebyl nějak hrozný a naše jednotky je pak mažou a pomalu postupují na pravý objectiv. Na levém křídle pak vyjíždíme s rezerv a docela od 2.-3. kola pomalu začínáme dominovat bojiště, i když jsme tomu podle rosterů moc nevěřili. ::D


Ale jatka to jsou krásná a pořádná. Jediné co nám kazí hru je fakt, že Dawex umí házet It will not die jako prase. Rezervy nám hezky přáli a poslední Lednův razorbrack s troopou vyjel až ve čtvrtém kole a než hra skončila, dokázal vyhodit jednotky na středu stolu, kde se nakonec udrželi. Takže jsme měli dva objectivy ze tří a tedy další výhra.


Hra 4# - Tellsek (Tau) - 1800 pts
Na ráno dostávám brutální tauskou gunline. Hrají se tři cíle - zabít nepříteli warlorda, dostat alespon polovinu svých modelů do soupeřova deploye a zabít mu polovinu modelů. Oba uděláme lajnu a Tellsek mi krade iniciativu, což mě velice rozesmutní, protože očekávám, že mě velmi pomaže. Ovšem místo po důležitých cílech střílí po asasínech a mě tak zůstane AT, které mu roztřílí pak to jeho.


Tím pádem se pak víceméně nerušeně svými dreadnoughty s doprovodem marináků přesouvám do Tellsekova deploye a mažu ho. Od třetího kola je hra rozhodnutá ale Tellsek má ten protivný nováčkovský zvyk, dohrávat i rozhodnuté hry. ::D


Což se mu málem i povedlo skoro zremizovat, když mi v posledním kole málem zastřelil warlorda, čímž by získal body za warlorda i polovinu killpointů, ale naštěstí to nevyšlo. Ale takhle já měl všechny tři objectivy a on jen polovinu  [svůj poslední model - riptide] v mém deploy - výhra pro mě.

Hra 5# - Velkýzlývlk - 1000 pts
Poslední mise byla správně funky - ve středu stolu byl kopec a kdo bude mít na konci hry na něm nejvyšší model, vyhrál. Říkám si, že je to krapet nefér, protože já mám jenom dreadnoughty a Vlk má hromadu podů a thunderwolfí kavalérii...


Oba víme, že je důležité aby mu přežili na kopci pody a mě umřeli dreadnoughti. Dready se Vlk rozhodne vyřešit tím, že mi je nabere kavalerie a doufal, že to nějak nahází. Moji dreadi byli dememtní a s 8 útoky mu dali jeden wound, načež jeden dread umřel, ale v dalším kole to pak sám dokázal vybít a zbytek mojí armády mu rostřílel pody a ubral velkou část pěšáků za téměř minimálních ztrát. V ten moment protihráč naznal, že mi nemá jak ničit vozidla a tedy musím to už vyhrát a položil mi to. Tedy pátá výhra v řadě.


S pěti výhrami s Win/loss systémem jsem se stal s přehledem vítězem generál sekce turnaje.

Jelikož to byl Friendly turnaj, tak se Nazgul "z etických důvod" nepodělil o celé výsledky.
General:
1. POTANEK (5x Win)
2. VZV (3x Win, 2x Loss)
See me rolin...
Paint:
1. THALAS
2. POTANEK
3. HONZA

Bohužel Overall nebyl klasický general + paint (asi abych si neodnesl dva půllitry ::D ), ale volba o nejlepšího nepřítele, kterou si odnesl Ramses.

Naštěstí mám šikovnou ženu a tak doma nakonec dva půllitry jsou. ::D
Turnaj byl zajímavý, dobrý a těším se na příští rok. A i když jsem ho vyhrál, i tak mě systém Win/loss systém nezaujal a mám radši staré dobré bodování. Nápad na kontrolu rosterů měl nakonec pár much skrz Nazgulovu neznalost FW věcí, ale víceméně se potkávali armády co si mohli něco udělat a nenastávaly situace, kdy jedna armáda mohla na druhou jen smutně koukat.

Comments