ETC 2018 Zagreb - Velko Battle Report


Už jsem napsal vcelku obsáhlý reportík  z pohledu kapitána, popsal a povyprávěl spoustu slov na živo i Hofálku, ale tak nastal čas napsat i tedy nějaký reportík z her.


Což je sice pomalu dva měsíce po ETC, ale lidi zjevně mají po tom stále hlad a díky TK, fotkám a tak si to člověk i pořád +/- pamatuje. A když to dokázal Katcher, tak já taky! A u Katchera máte navíc hezky podrobně popsané mise i s obrázkama deploe, tak se na ně koukněte tam - Part 1 a Part 2 a Part 3.

Hra 1# - Rumunsko - Kapitán Vlad s Necrony - Listy

Drive me closer!
Na první hru dostávám kapitánský protějšek a jeho Vaultové necrony - takže nějak tuším, že to nepůjde a on mě u mortalwoundí. Což se nakonec i stane a jak řekl soupeř - má to jako anticustodí list a cvičil to na hodně proti custodům a prostě to končí vždycky jejich wipem.


Hrají se 4 objectivy - Já roztáhl objectivy do rohů, aby se na ně nemohl "naswarmit" a i mu zkušeně zabíjím v druhém kole jeden vault, ale on vybouchne a zkušeně nahodí na výbuch asi 33 MW do mých custodů. Což je víceméně gameover a není moc co víc říct. Pak se jenom někam trošku kostkujeme na středu a já se snažím Culexama zabírat objectivy v rozích mimo LosBlocky. Končit v pátém kole, přinesu pět bodů, žel jdeme do šestého kdy dostávám wipe.

Ale soupeř v pohodě, politoval moje hody a podivoval se, proč mám v týmu hráče gardy místo toho, abych měl CP farmu. A u hry nás i natáčela Chorvatská televize!

Hra 2# - Němci - Jan Heidrich s DEldary - Listy

Kolotočem osudu na druhé kolo dostáváme Němce. Já dostávám DEldary a tu divnomisi, kdy se v průběhu hry ničí náhodně objectivy. Stůl i ujde, oba dva nějak víme co máme dělat a vyložíme se od sebe na 18" a první tři kola od sebe takto stojíme a přestřelujeme se.

Mexican standoff.
V třetím kole se už holt začíná lámat chleba, neb se deldarům zapínají lepší buffy a já musím na jeho nastřílené groteskové bloby na středu už chargovat, než oni nachargují mě. Žel se taky stane gamedeciding moment, když naběhnu grotesk blob, naházím mu 16 woundů a skrz invuly a FNP neprojde ANI JEDEN DAMAGE. A v následném vracení groteskami mi úplně na kapitánovi nefunguje jeho 3++.
3++ s dvěma rerollama...
Soupěř mi i pak půjčí svoje kostky, ale nemá to příliš velký efekt. :D Ze hry se stane víceméně obří monster vykostovačka na středu, z které však nakonec vyjdou vítězně DEldaři a ti mě následně i povytlačují z objectivů, když TŘI culexové nejsou schopní za tři kola pozabíjet deset kabalitů a HQ...

Bitka na midu.
V pátém kole prohrávám 16:4 a jelikož jsme poslední stůl co hraje a všude jinde jsme dostali od Němců blitzkrieg, tak to pokládám i když bych ještě nějaké body uhrál, ale už to pro kolo nemělo význam.

Hra 3 - Slovinci - Dean s Imperial Soupem - Listy

No, říkáme si že Slovince snad musíme dát. A povede se - Já dostávám zvláštní imperiální list a soupeře, co moc neví co má dělat. Hrajeme DoW a 6 objectivů - jelikož soupeř má miliardu plasma deep striků, tak se "vyložím v bunkru" na midu a čekám až spadne.


Ale on nakonec padá úplně divně, nelogicky a celkově to i tak hraje. Což je obrovský průser, protože já vůbec nevím co mám dělat. U Němce jsem tušil, že prostě je výhodný pro něj udělat tah X a přízpůsobil jsem tomu svoje kolo. Slovinec udělal nějakou random píčovinu a já prostě nevěděl co mám dělat, protože on nehrál dobře/předvídatelně. Navíc mě znovu zrazují kostky a chvilku to i vypadá pro mě špatně. Ale nakonec nezklamu a přinesu týmu 20:0, ale byla to hrozně divná hra.

Nizozemci - Martijn Meijer a Cýnč slepice - Listy

Dostávám takový ten modrý metalist co se o něm mluví na internetu ale v ČR nehraje nikdo nic, co by se mu jenom trošku blížilo. Což je blbý, protože tak nějak jako tuším co to asi má dělat, ale ta reálná zkušenost chybí. Jediný kdo v ČR asi víc co pořádně s tím je Goran, který si nemůže odpustit "hlasitě potichu" komentovat jak to špatně hraju. Ale holt každý je nějaký. Někdo užitečný, někdo Goran.

Jednorožčí DP.
Já se snažím vším schovávat za LoS block ruinu na midu a nebýt soupeři na dostřel (alespoň části) jeho hromady dakka a miliardě smitů. A dám si dvoje bajko squady do rezerv. Naštěstí pro mě soupeři udělá chybu a při postupu na střed chybu (Holt to už je devátá hra a to je jeden mírně použitý) a nechá si v zadu dost velkou díru, abych mu tam spadl, zastřelil Ahrimana a pak dokonce i jednou squadou motorek doběhl a pak bohužel sundal jeho warlord DP jen na poslední wound.

Trolololo
Tím moje štěstí končí a jsem dále uklízen - protože Custodi proti armádě co jim nakouzlí za kolo 15-20 MW prostě příliš nefungují. V pátém kole si dáme se soupeřem gentlemanský okamžik. Zbývá nějak čtvrt hodinka do konce, já dohrávám a soupeř mi oznámí, že skrz jeho hromadu kouzel za kolo ví, že hrál delší dobu než já a pokud holt chci, tak to ukončíme v tomhle kole - s tím, že já mám objectivy, on ne a hrozně bych ho na body přejel - protože už máme dle orgů dohrávat. Ale protože nejsem dick, tak mu řekneme že jsme snad normální lidi a pokračujeme dál do šestého, i když holt na tom budu hrozně bit. Ale já si holt víc přišel dělat kamarády, než nahrávat body. :(

Čtyři body doma.
V šestém kole nakonec dostávám 16:4 a Nizozemci nám celkově dají ještě větší blitz než Němci. V návaznosti na Gorana se i ptám soupeře, jestli jsem to měl nějak zahrát jinak - řekl, že dobrý, že jsem měl dva dobrý způsoby jak to zkusit zahrát, jeden jsem si vybral. On, že udělal jednu velkou chybu a tu jsem dobře využil a s tím co jsem měl, jsem udělal co jsem mohl. A že moje největší chyba je, že v tom listu nemám gardistickou CP farmu. Což mě potěšilo na sobotní večer. To a Grindel v Nightclubu. #NeverForgetti

Hra 5# - Severní Irsko - Michael Byrne s Tau - Listy

Tak na nedělní ráno dostáváme Irčany. Já fasuju Tau, což je realativně fajn, protože díky Katcherovi mám s nima dost nahraný a vím, co takový ETC Tau dělají. Blbý je, že se hrají objectivy s Relicem a losblocky na středu jsou o dva palce blběji, než bych chtěl - tedy abych z poza jednoho skočil za druhý a z něj neviděn chargoval.

Takhle holt jenom beru relic Culexem co utíká pryč a nechávám se pomalu zabíjet kol a kolem.

Last man standing.
Končit v pátém kole, prohraju 6:14. Končit v šestém, prohraji 3:17. Ale bohužel jdeme do sedmého, kdy nedostanu wipe ale holt i tak na body dostávám 20:0. Ale má soupeř láhev whisky o které řekne, že ji nechce tahat domů zpátky do Irska. #Taktonebylašpatnáhra

Hra 6# - Turecko - Tunc Iper s Tau - Listy

Na poslední hru mám zase Tau a protože to při braní stolů Krw hrozně pojebal tak i nejhorší možný stůl, na kterém můžu hrát, aka fakin letiště.

Fakt díky Krwe! :D
Obectivy jsou v těch ruinách co jdou vidět a než se na to zeptáte - Ano, asi o centimetr z těch ruin jde vidět custodí hlava na bajce. #Jebat

Plán je jasný, zase maxium do DS, dělat že tam nejsem a pak ve třetím kole udělat blitzkrieg na pravém křídle a zkusit zabrat domeček s objectivem. Plán to byl i hezký, ale nepočítal, že ze sedmi chargů nehodím ani jeden.


Když pak další kolo hodím na charge čtyřikrát hadí oči a z toho je jeden ten charge na 4 palce, Turek mi oznámí, že ještě na celým turnaji neviděl někoho házet takhle špatně a že o tom bude vyprávět vnoučatům.

Nakonec však prorazím na křídle a v jednu chvíli kontroluji 3/4 bojiště a končit v pátém kole, tak ještě Turka nakonec pogrindím. Ale protože někdo prostě na mě podřezal kuře a udělal voodoo rituál, hrajeme zase do sedmého kola, kdy dostávám prohru 5:15. Což ale bylo furt o pět bodů víc, než se odemně čekalo.

Ale bylo to celé fajn. A jako nutno říci, že soupeři byli v pohodě a ty hry i měli víc friendly feel než některý hry s pár experty na OCčku. Takže není třeba se ETC bát. :)

Comments