Hobby report 2019 - Historický wargaming


Rok se s rokem sešel a díky excelové tabulce je čas se podívat, kolik jsem toho za rok v historice ne nahoardil, ale reálně nabarvil.

Co se celkových číslech týče, je to slušných 200 kusů 28mm modelů - 33 jízdních modelů, 167 pěších. Kromě 28mm modelů k tomu ještě patří 18x 15mm vojáků a čtyři 15mm vozidla. Tedy celkem 222 modelů! Což je vtipné číslo, musím uznat. :D


Americká revoluce se loňský rok rozrostla o 48 nabarvených modelů! Z toho jedno je dělo s posádkou a dva jízdní velitelé. Což i když jsem si snad dva roky žádné AWI modely nekoupil, v krabicích na nabarvení toho mám ještě tak 2x tolik...


Moji Britší koloniální mariňáci, nový projekt loňského léta, šel z nula na 41 modelů, z toho jednoho jízdního velitele - pomalá příprava na to, až bude Congo malé a bude čas na Men Who Would Be Kings!


Moji pozdní Římané byli takoví neopečovávaní tento rok - jejich nabarvené řady se rozšířili o 15 modelů, z nichž jeden je jízdní generál. Ale toto "malé číslo" je dáno i faktem, že jsem letos konečně dobarvil svoji GB krabici plastových Římanů a nic jsem nekupoval, když jsou akorát hezky na 6/7pts Saga warbandu.


Moji pozdně středověcí rytíři v Baratheonských barvách se letos rozšířili jenom o 22 modelů - ale pro změnu se všechno jednalo o jízdu. Ale i když mám těch nabarvených modelů kvantu, stále se mi nějak stalo, že jich mám doma ještě na barvení dost... Ale jsem rád, že jsem si s nimi letos kromě Sagy, zahrál i třeba Steel and Steed.


Moje 15mm moderní Afrika se rozrostla o 22 modelů - z toho čtyři vozidla. Ještě se dokopat nabarvit trošku víc a můžu si i zahrát. :D


Moje Napoleonika šla z nuly na 45 - z toho sedm jízdních modelů. Ale pořád toho mám na nabarvení kvanta a kvanta...


Moje feudální Japonsko šlo loni taky z nuly na 25 modelů. Ne příliš vysoké číslo, ale docela dostačující vzhledem k faktu, že mám Japonce primárně na Test of Honor, který je prostě malý. :)

Inu, měl jsem pocit, že jsem toho "zase tolik nenabarvil" ale po projetí seznamu, mám se 222 modely ze sebe docela dobrý pocit. :) Tak uvidíme, kolik toho přinese 2020 - už mám 9!



Comments

Post a Comment